Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Dere som setter opp et fullt service på ønskelisten, hva slags asjett ønsker dere? Kakeasjett eller frokostasjett? Jeg har selv satt opp kakeasjett, og vil jo gjerne ha det. Men det hadde jo vært hyggelig å kunne brukt servicet til frokost også... Synes det blir litt mye å ønske begge deler. Er kakeasjetter for små til å spise frokost på? Hva gjør dere?
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Regner med at du snakker om servise? Vi valgte bare frokosttallerkner da vi likte den størrelsen best.. også til kake..
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Regner med at du snakker om servise? Vi valgte bare frokosttallerkner da vi likte den størrelsen best.. også til kake.. ← Ja, det hørtes veldig lurt ut... Det er jo naturligvis mulig å spise kake på en frokosttallerken også Men på vårt service blir de frokosttallerkene litt store... det blir liksom ikke like elegant, eller hva jeg skal si.. Hmm... det er mange luksusproblemer her i verden.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Det heter S E R V I S E. Service er noe helt annet...
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Det heter S E R V I S E. Service er noe helt annet... ← Unnskyld, regner med at folk forstår hva jeg mener.
Gjest Binna Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 Dere som setter opp et fullt service på ønskelisten, hva slags asjett ønsker dere? Kakeasjett eller frokostasjett? Jeg har selv satt opp kakeasjett, og vil jo gjerne ha det. Men det hadde jo vært hyggelig å kunne brukt servicet til frokost også... Synes det blir litt mye å ønske begge deler. Er kakeasjetter for små til å spise frokost på? Hva gjør dere? ← Jeg ville ønsket meg frokost- tallerkner, de kan du også bruke til dessert..
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #7 Skrevet 26. mars 2006 Vi har valgt å ønske oss 12 kaketallerkener, også kjøpe 6 frokosttallerkener selv, siden vi ikke "trenger" frokosttallerkener til like mange som vi "trenger" kaketallerkener til.
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 26. mars 2006 #8 Skrevet 26. mars 2006 Vi har valgt å ønske oss 12 kaketallerkener, også kjøpe 6 frokosttallerkener selv, siden vi ikke "trenger" frokosttallerkener til like mange som vi "trenger" kaketallerkener til. ← Veldig godt poeng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå