Gå til innhold

Dere som er ufør/på aap, eller hjemme av andre grunner: Når står dere opp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Kommer helt ann på dagsformen. Noen dager er jeg sliten og sliter med tankekjør. Da kan jeg sovne seint og stå opp seint. Så lenge det ikke er noe jeg skal neste dag. 

Jeg er dessverre fæl til å snu døgnet i perioder. Men det blir ofte sånn, når man sliter psykisk 😔

Skulle ønske jeg klarte å snu den permanent. De dagene jeg kommer meg opp i 10 tida har jeg det mye bedre psykisk. Men varer bare noen dager og så blir døgnrytmen snudd på hodet. Er b menneske og liker å sitte oppe om natta når det er fred og ro. Men.vet det er bedre å legge meg tidligere og få noe ut av dagen og ikke minst dagslys..

Anonymkode: 43bc2...a3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 11.02):

Heldigvis er jeg ikke arbeidsledig lenger, men var det i en periode på flere år.

Da gikk jeg inn i det som jeg ser på som min naturlig døgnrytme. Det er å sitte opp hele natten, legge meg rundt 5-6 om morgenen, og sove til 14-15 på ettermiddagen. Det er slik jeg liker meg best.

Jeg går mot den rytmen om jeg bare har fri en langhelg, jeg. Det sklir ut nesten umiddelbart. Sitter oppe hele natta.

Anonymkode: a82a3...c26

Nesten samme her. Jeg sitter ofte oppe til 5-6 og sover til 13-14. Det er alltid den døgnrytmen jeg ender opp i om jeg ikke har noen avtaler på dagtid. Det er en helt egen stemning på natta, så stille og rolig.  

Anonymkode: 70240...17f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...