Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann dusjer på jobb, hver dag etter jobb. Han mener at det er helt normalt.  

Selv har jeg aldri dusjet på jobb. Trenger jeg en dusj etter jobb tar jeg den hjemme.  

Hva gjør dere? 

Anonymkode: 302b1...653

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri gjort.. Og vi har fine garderobefasiliteter. 

Anonymkode: 22a27...fd5

AnonymBruker
Skrevet

Aldri dusjet på jobb. Vet ikke om noen andre som gjør det heller. Jobber på kontor. 
Det er dog noen som dusjer når de kommer på jobb, fordi de har jogget/syklet/trent før jobb. 
Hva jobber mannen din som? 

Anonymkode: df8ae...117

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Å dusje etter jobb er IKKE vanlig. Med mindre du har en jobb som du blir ekstremt skitten eller svett av, og du etterpå må sitte tett på andre (f.eks. kollektivtransport) før du kommer deg hjem, 

Anonymkode: 45938...12a

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Nei. 

De jeg vet som dusjer på jobb, er enten:

1) Folk som sykler til jobb. De dusjer altså før arbeidsdagen starter

2) Vi har en som bor i bobil mens han er her (sommerjobb).Han dusjer på jobb normalt noen dager i uka for å spare strøm etc.

3) De som har blitt utsatt for væske og skitt på jobben. Da vasker de klærne også, og går i uniformsklær mens de tørker i trommel 

Endret av Virrevirrevapp
  • Liker 6
Skrevet

Nei, dusjer hjemme 

Skrevet

Jeg blir ofte svett av å være på jobb, men da hiver jeg klærne rett i vaskemaskinen når jeg kommer hjem, og vasker ellet dusjer meg hjemme.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette spørs mye med hva du jobber med. Da jeg jobbet innen industri matproduksjon, fritering osv da dusjet jeg hver dag etter jobb, får å få bort matlykta

Da jeg jobbet i en annen industri dusjet jeg for å få bort olje og dritt 

Sønnen dusjet og etter jobb jobber inindustri- som han sier jeg drar ikke på meg private klær med fortsatt olje i ansikt, opp etter armer osv

Datter som jobber som slakter dusjer og på jobb. Som ho sier vi får jo både blod, avføring på oss under avliving, greit å få dette av hvis det har kommet på inn siden av arbeofstøyet eller opp på innsiden av hjelmen

Anonymkode: cc232...810

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei, for i dusjen er det lagra all slags dritt. Skulle ønske jeg kunne dusje for jeg er svett når jeg er ferdig og er ofte innom butikken. 

Anonymkode: 274dd...3f4

Skrevet

Har ikke dusj på jobb, er det normalt å ha det? Nei, dusjer kun hjemme, foretrekker det framfor andre steder. Er hjemme jeg føler meg trygg til å kunne gjøre sånt. 

Gjest jegerrinne
Skrevet
Iso1 skrev (1 minutt siden):

Har ikke dusj på jobb, er det normalt å ha det? Nei, dusjer kun hjemme, foretrekker det framfor andre steder. Er hjemme jeg føler meg trygg til å kunne gjøre sånt. 

Det er n9k veldig opp og ned.

Men mange industrier så har de dusj tilgjengelig som- tine, nortura, og innen olje , store mekaniske bedrifter, store bedrifter innen gruve, osv

Sier seg selv de i butikk, barnehage kontor ofte ikke har det behovet

AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel an på jobben? Jeg jobber i hjemmesykepleien. Det har hendt at jeg har dusjet etter en dag med mye.. eh.. fremmede kroppsvæsker på meg. Dusjer ofte på jobb nå om sommeren når det er så varmt. Da blir jeg svett, samtidig har man kanskje vasset i andres svette, urin, sårstell, blod.  Pluss at noen brukere røyker inne. Da er det godt å dusje av seg alt. 

Anonymkode: 3e6c1...5fb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer ikke på jobb. Har lest alt for mange tråder på kvinneguiden om folk som bruker dusjen som toalett 😛 

Anonymkode: 3a235...165

Skrevet

Nei, men skjønner at det kan være greit for folk som jobber i et miljø med lukt, støv eller annet man vil kvitte seg med før man drar hjem. Eller kanskje bare for mentalt å rense seg for jobb før man drar hjem ;) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Innom elskerinna, et det det du tenker, ts?

Anonymkode: 30c7b...202

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde mannen min dusjet på jobb etter endt arbeidsdag, hadde jeg tenkt det måtte ha vært enten pga trening eller pga sex. Vi har da dusj hjemme.

Anonymkode: d799c...93d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har kun dusjet på jobb om det er feks sommerfest eller julebord/fest rett etter jobb. Noe som stadig skjer på min jobb 😊

Anonymkode: f1d80...690

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Min mann dusjer på jobb, hver dag etter jobb. Han mener at det er helt normalt.  

Anonymkode: 302b1...653

Vel, da er han helt på bærtur. Jeg ville ha vurdert brudd. 

Anonymkode: 4ea17...0cc

AnonymBruker
Skrevet

Er flere som dusjer på min jobb. Selv foretrekker jeg å dusje hjemme. Begge deler er vanlig.

Anonymkode: 240a8...afd

Skrevet

Det kommer selvsagt an på jobben. Har man en typisk kontorjobb, tror jeg svært få om noen i det hele tatt dusjer etter jobb. Har man fysisk krevende jobb og /eller blir svett eller skitten i løpet av dagen er det sikkert en del som dusjer.

Et mulig unntak for gjerrigknarker. Det var jo en periode VG skrev at en dusj kostet opp mot en femtilapp. Da var det sikkert en del som benyttet sjansen til å dusje på jobb.

• Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...