Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har så lyst til å sende en koselig sms til en jeg liker veldig godt.. (Og det er litt forbudt)

Er det noen her som har noen tips? Den må virke litt naturlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det forbudt da?

Er en av dere i forhold?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, han! Jeg vet jeg ikke burde gjøre det, men har så veldig lyst! Noen tips?

Skrevet

Jobber dere sammen eller?

Kan du skrive noe jobb-relatert også peile det mer over på privat etterhvert?

Gjest Gjest
Skrevet

Nei vi jobber ikke sammen.. Har hatt et forhold før med han og nå ser jeg han stadig igjen...

Skrevet

hmmmmm...kan du ikke starte med å sende en sånn "standard god-helg MMS" (fikk nettopp en sjøl fra en kollega) Da ser du jo fort om han sender noe tilbake....

Hver helg sender jeg ut mange sånne til venner o.l ikke noe rart i det...men du får snart sett om han gir noen respons.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har faktisk mailet litt, så respons får jeg.

Nå har jeg bare lyst til å sende noe koselig..

Skrevet

Jeg synes ikke du skal gjøre det jeg. Ikke hvis du er "ute etter han". Han er i et forhold og hvis han ikke svarer deg kommer du kanskje til å angre fordi "du var så dum".

Gjest Bellatrix
Skrevet
Vi har faktisk mailet litt, så respons får jeg.

Nå har jeg bare lyst til å sende noe koselig..

Da skriver du God helg! Er han opptatt trenger du ikke å drive med for mye kosemosing heller.

Skrevet

Hmmmmmm...vanskelig hvis han har dame, ja.

Kanskje hun leser meldingen også får han et helvete hele helgen....

Du bør hvertfall være rimelig sikker på at han ikke har tenkt å bli i forholdet sitt først...

Gjest Gjest
Skrevet

Faan så irritert jeg hadde blitt på hun som sender koselige meldinger til MIN kjæreste!! Hold deg unna om han har dame da!!

Gjest Gjest
Skrevet

Men hva er "har dame"? En kjæreste han har hatt i noen uker/måneder, eller ei kone/samboer han har x antall barn med osv. Er det det første må det da vel være lov til å konkurrere litt! Kjør i vei, send noe sånt som :"Ønsker deg ei fin helg, skal du gjøre noe hyggelig, da?" evt. en vandre"historie" som er koselig men upersonlig. Lykke til!!!

Skrevet

Har han definert henne som "dama si" så spiller det vel ingen rolle om de har vært sammen i to uker eller ti år? Jeg syne ikke at man skal gå aktivt inn for å "ødelegge" et forhold for moro skyld uansett hvor lenge det har vart.

Skrevet
Han ødelegger vel det meste selv!!!

Denne diskusjonen har vi hatt hundre ganger her inne så den orker jeg ikke en gang til, men sånn jeg har forstått det så lurer hun på om hun skal sende han sms. Altså har han ikke noe han skal ha sagt i den saken.

Skrevet

Jeg gikk også og ventet på en som var opptatt.

Gjorde ikke noe aktivt for å ødelegge mellom dem, men holdt kontakten med ham.

I dag er vi gift....så sånn kan det gå.

Skrevet

Ja jeg mener ikke å holde noen moralpreken. Jeg stemmer alltid på kjærligheten. Men hvis han er interessert i å velge trådstarter i stedet for dama han har, så tar vel han kontakt med henne? Man trenger jo ikke å lage bråk bare for moro skyld vel.

Skrevet
Ja jeg mener ikke å holde noen moralpreken. Jeg stemmer alltid på kjærligheten. Men hvis han er interessert i å velge trådstarter i stedet for dama han har, så tar vel han kontakt med henne? Man trenger jo ikke å lage bråk bare for moro skyld vel.

Det er jeg helt enig i.

Hadde ikke likt om noen gjorde det mellom meg og mannen min heller.

Skrevet

Ikke jeg heller. Ordentlig sint hadde jeg blitt :kjempesinna:

Gjest Gjest
Skrevet

Mitt råd: Har han dame så hold deg unna ham!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...