AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Er ikke mann, men svarer likevel: Yessss Anonymkode: f265a...80b 2 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Jeg liker det. Akkurat det jeg gjør med munnen gir meg jo ikke så mye rent fysisk, men helheten i det tenner meg veldig. Selvfølgelig en forutsetning at hun er greit renslig nedentil, men da er det veldig fine greier. Det at hun slipper meg til og stoler på meg, og selve nærkontakten med det aller mest kvinnelige som finnes. Nytelsen hos henne, stønn og tungpust og gjerne bevegelser i hoftene deretter. Kysse innsiden av lårene. Det å kunne gradvis bygge henne opp mot orgasme. Ja, jeg liker det. Oppriktig. Anonymkode: d9310...547 5 6
Pondus72 Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli Elsker å slikke ja. Og jo mer hun viser at hun liker det, jo bedre er det. 2 4
Bamseklemmer Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli Er blitt avhengig.. så mine beste venner utnytter min svakhet. De trenger bare å knipse, så er jeg der om 10 minutter❣️ 5 minutter vasking, 5 minutter råkjøring😅 3 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli Er ikke mann, men svarer likevel: Jepp! Elsker det!! 😍 Anonymkode: 987c0...76c 2 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli #10 Skrevet 30. juli Nei. Liker ikke å slikke noe som lukter rekeskall. Anonymkode: 2627f...5d0 1 1 2
lolitsme Skrevet 30. juli #11 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei. Liker ikke å slikke noe som lukter rekeskall. Anonymkode: 2627f...5d0 hahaha! 😂 beste jeg har hørt. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli Elsker det, flott å se hennes nytelse og kjenne orgasmen hennes. Men slikker ikke ofte. Kun i forhold. Anonymkode: 63958...cab 4
Hillbill Skrevet 30. juli #15 Skrevet 30. juli Ja, jeg liker det godt forutsatt at hun har grei hygiene. Selv om det ikke gir meg noen direkte fysisk nytelse, så er det deilig tennende å se, å kjenne og å høre at hun nyter og har det godt.
AnonymBruker Skrevet 30. juli #16 Skrevet 30. juli Elsker det. Tenner voldsomt på hennes nytelse. Har nærmest en fetisj på lukten/smaken også. Her nyter begge både å gi og motta oral, så det blir nesten alltid når vi har sex. Rundt 3 ganger i uka. Slikker henne så lenge hun vil hver gang, til hun kommer eller er så nærme at hun kommer fort etter penetrering. Anonymkode: 045d6...3d9 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #17 Skrevet 30. juli Jeg elsker det forutsett at hun selv ønsker og liker det. Det gjelder for så vidt alt av sex. Jeg tror jeg liker absolutt alt, om det er noe hun nyter. Partners nytelse er det som tenner meg, ikke en konkret seksuell handling. Anonymkode: 1c992...b68 1 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli #18 Skrevet 30. juli Får ikke lov av kona, hun avskyr lukt og vesker fra seg selv, og da må jeg la være også. Anonymkode: 48ad1...0f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #20 Skrevet 30. juli Liler å slikke menn så hadde sikkert likt dey med kvinner også Anonymkode: d33e4...f17 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå