Gå til innhold

Liker dere damer å bli slikket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det har jeg aldri likt. 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg elsket det før i mange år. Men etter jeg har begynt å slite med bakteriell vaginose de siste årene, som kommer igjen og igjen- så liker jeg det ikke lenger. Jeg lukter vondt kort tid etter vask og det kan umulig smake så godt av meg lenger, så nei takk. Men jeg savner å nyte det. 

Anonymkode: 0abd5...b4a

Dette slet jeg også mye med før, men har startet å smøre meg med Utroligkrem hver gang jeg kjenner tegn, og har ikke hatt det etter det 🤗

Anonymkode: 65085...6c1

• Nyttig 2
Skrevet

Nei. Har aldri likt det. Gir meg absolutt ingenting. Er bare irriterende. Og er kjedelig. Mister tenning 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2025 den 0.51):

Ja! Og ikke gjør som SteHov sier. Det er ingen "oppskrift". Å bytte på trykk, hastighet, hvor man slikker, form på tunga (flat, spiss, myk eller mer fast), blande inn litt lett suging eller biting (om man vet partner liker det), variere hvor som får oppmerksomhet på en organisk måte, gjerne involvere resten av ansiktet (min faste partner blir så engasjert at han gjerne er begravd fra nesa til haka, det er rådigg). Noen ganger er det digg med masse oppmerksomhet på klitoris, noen ganger er den for ømfintlig og det er bedre å spre oppmerksomheten rundt. 

Anonymkode: afe54...169

Er jo akkurat det du sier jeg også sier. Bare ikke med en avhandling om forskjellen på kvinner og forskjeller på  hva man tenner på . Asså sex og hva d er å hva d skal inneholde og hva som er «riktig» er jo uten tvil det mest subjektive som finnes. Men what ever ..

tolk , tyd og kommunisere. One size don’t fits all. Men supert du oppklarer og har knekt slikkekoden. Eller din slikkekode😘

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 7.02):

Dette slet jeg også mye med før, men har startet å smøre meg med Utroligkrem hver gang jeg kjenner tegn, og har ikke hatt det etter det 🤗

Anonymkode: 65085...6c1

Takk for tips, skal prøve. Smører du inni kjeden også? 

Anonymkode: 0abd5...b4a

AnonymBruker
Skrevet

Nei!

jeg liker ikke å bli slikket eller å suge.

Anonymkode: 57458...e67

Skrevet

If done right så ja.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker det! Alltid gjort. 
Lite som slår det å kjenne myke lepper som omslutter hele området der nede, mens en varm, bløt tunge leker rundt og tar seg god tid. Får serieorgasmer av det hver gang, 2-3 på rad før jeg er helt utslitt. 
Liker det godt før samleie, for da er jeg maks våt og hoven og nyter penetreringen enda mer. 

K 52

Anonymkode: b3695...f05

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Elsker det! Alltid gjort. 
Lite som slår det å kjenne myke lepper som omslutter hele området der nede, mens en varm, bløt tunge leker rundt og tar seg god tid. Får serieorgasmer av det hver gang, 2-3 på rad før jeg er helt utslitt. 
Liker det godt før samleie, for da er jeg maks våt og hoven og nyter penetreringen enda mer. 

K 52

Anonymkode: b3695...f05

En kvinne etter min «smak»

Slik er fruen her også, hun synes fingring er godt men aller best er myke varme lepper og en leken tunge sier hun.
Og min belønning er samleie etterpå der jeg blir ekstra tent av at hun nyter etter å,ha hatt en orgasme.

Skrevet

Elsker det, det er utrolig deilig 🤩

Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...