Gå til innhold

singel

monikabrx

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lillemeg_*

Akkurat nå trives jeg ikke som singel..... føler meg alene. Vært singel i 6 mnd etter 6 år med type.

Har taklet det greit til nå, men de siste dagene har vært skikkelig kjipe, vært deprimert og greier...........

Prøver å se fremover og at nå får jeg de tingene jeg har drømt om, som typen holdt meg tilbake som :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SingleJegOgså

Hei,

Jeg hadde hatt det veldig fint om single dersom jeg visste med sikkerhet at alt kom til å ordne seg.

Nå fyller jeg snart 27 år og har enda ikke hatt et forhold. Det er jo høyst uvanlig da jeg har mange venner er sosial og omgjengelig. Jeg har heller ikke utseende i mot meg. Grunnen til at jeg har litt problemer med å finne meg en kjæreste tror jeg nå er fordi jeg er redd fordi jeg er 26 og enda ikke har hatt et forhold. Jeg har hatt sex, men føler meg usikker når det kommer til den biten nettopp fordi jeg ikke har hatt det regelmessig eller mer enn kanskje 10 -20 ganger. Det er jo ganske sykt, fordi jeg har som sagt alltid vært ganske populær hos gutta og har jo også masse venner. Men jo eldre jeg blir, jo mer usikker blir jeg også. Noen tips for å overkomme frykten for å forbli evig single?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye om og men og kjærlighetssorg, har jeg endelig kommet dit at jeg trives. Men så har jeg reserver da: jeg og bestekompisen gjør veldig mye kjæresteting sammen (bortsett fra de fysiske bitene selvsagt, han er så homo som de kommer), også har jeg en som jeg kan ringe dersom tredjehjernen blir for gal. Også gikk det veldig mye bedre etter at jeg fikk enkeltseng istedet for den gigantiske dobbeltsenga... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg trives som singel! ;) Har alltid vært singel(er 20), har hatt mange sjanser men jeg greier bare ikke tanken på et forhold. Selvfølgelig er det tider jeg føler det kunne vært godt å ha noen, men det er sjelden. Er vel en av de få som er laget for å være alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig alltid trives veldig godt som singel, og stiller ganske høye krav til den mannen som skal lokke meg inn i et forhold ;)

Men det hender jo også at jeg føler meg litt ensom og skulle ønske jeg hadde en å dele alt med og nå som jeg begynner å bli gammel (snart 20 ;) ) og mange av venninnene mine har møtt drømmemannen, hender det også at den skremmende tanken på å ende opp som eneste single i vennegjengen melder seg. (Ikke noe gøy å være den eneste single når alle andre er i forhold og nedprioriterer venner til fordel for kjæresten)

Kan si det samme selv!Jg beg å bli enda eldre(snart 24)hihi!Vil for alt i verden ikke bli en gammel tante.Men det er en tid for alt.Og kresen er det lov å være ,er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel!

trives absolutt ikke som singel....

men tror ikke jeg vil ha samboer.kan godt bo alene,bare jeg hadde en kjæreste!!

*snart desperat* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg har vært mye ensom i oppveksten og ikke hatt noen veldig nære venner som jeg kan dele ting med, lengter jeg skikkelig etter en kjæreste å dele ting med. Jeg har hatt noen forhold, og likt meg kjempegodt i de (tydligvis bedre enn den andre parten gjorde...)

Jeg begynner nå å bli fortvila over at jeg aldri kommer til å finne den rette..! Vennene mine har hatt lange seriøse forhold, og samboere osv..

Selv om jeg ikke er så veldig gammel, har jeg alltid hatt et heller gammeldags syn på forhold, og ment at man bør finne den rette når man er i 20 års alderen, og nå som jeg er over den alderen begynner jeg å få panikk! :P

Så NEI,jeg LIKER ikke å være singel... men må man så må man.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Trives veldig godt i min singeltilværelse jeg, og det er veldig veldig sjeldent jeg tenker at det kunne vært kos å ha en mann rundt meg..

Men det kan jo ha noe med å gjøre at jeg har vært gift, jeg har tre voksne unger, og føler egentlig ikke at jeg har noe tid å dele bort. Jeg vil være fri til å drive med mitt, eller drive med ingen ting, uten at en eller annen mannsperson skal legge beslag på meg...

Og jeg misliker å være forelsket og jeg hater nye forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

ELSKER å være singel!

Men så har jeg svært nære venner som jeg kan dele ting med. Alt fra mine innerste tanker og følelser, til kos og sex. Jeg er knyttet til så mange menn på så mange ulike nivåer, og jeg setter pris på så forskjellige kvaliteter hos hver person, at jeg ikke klarer å forstå hvordan det skal være mulig å få alt dette fra kun EN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...