Gå til innhold

singel

monikabrx

Anbefalte innlegg

Det iriterer meg noe veldig att mange mener at ingen er lykkelig som singel.

Er selv gift, og trives med det.

Men før jeg fant drømme mannen, trivdes jeg faktisk som singel :)

Fikk flere ganger komentarer som: vi mennesker er ikke skapt for å leve alene.. Noen trives faktisk som singel, og er singel av eget valg!!

Hvordan er det med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trives i mitt eget selskap jeg - men jeg trives ikke som singel.

Savner så mye - både fysisk og psykisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistrives ikke som singel, men føler meg litt unormal som ikke føler meg helt klar for å ha kjæreste. Mange venninner er i gode seriøse forhold, og tror de nesten synes synd på meg som er singel. Men jeg er frivillig singel. Foreløpig. Hadde jo vært godt å ha en å dele alt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillo

Ja, jeg trives!

... og jeg har også lagt merke til alle som tror at slike som meg (og trådstarter) lyver, bare fordi de selv ikke trives utenfor et forhold. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg trives. Jeg vil ikke si det er bedre å være singel enn i et forhold, men jeg ville nok tenkt meg om både en og to ganger før jeg ble sambo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stortrives med å være singel når jeg er i mellom to forhold! :ler:;)

Har forresten funnet en prototyp på drømmemannen min nå(utseende,hjerne,holdninger,uttdannelse), så da er det bare å slappe av og huke tak i ham med en gang jeg ser ham første gang! My working days are over! :sjarmor:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives med å være singel. Det å bare ha meg selv å tenke på. Men savnet etter noe annet er der, absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillo
Har forresten funnet en prototyp på drømmemannen min nå(utseende,hjerne,holdninger,uttdannelse), så da er det bare å slappe av og huke tak i ham med en gang jeg ser ham første gang! My working days are over!

Æ'rre noe sak? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Både og. Deilig å være alene, men savner også en kjæreste innimellom.

Men jada, selvfølgelig kan man være lykkelig som singel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.....det er deilig å vere i et bra forhold med en du virkelig elsker :Nikke:

Men jeg kjenner en del folk som tar til takke med det de får, forde de ikke vil vere single....

De er ikke lykkelige i forholdet, men har det "verre" som singel

Om dere skjønner hva jeg mener da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg trives ikke som singel. Beklager hvis du irriterer deg over at folk er misfornøyde med å være single, men for meg har det noe med selvfølelse å gjøre. Flott andre er fornøyde med å være single, jeg klarer bare ikke å være det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg trives ikke som singel. Beklager hvis du irriterer deg over at folk er misfornøyde med å være single, men for meg har det noe med selvfølelse å gjøre. Flott andre er fornøyde med å være single, jeg klarer bare ikke å være det.

:overrasket:

Jeg iriterer meg da ikke over folk som misstrives som singel...

Bare lurer jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Jeg iriterer meg da ikke over folk som misstrives som singel...

Bare lurer jeg.. :sjenert:

Det er lov til å spørre, det hørtes bare ut som det irriterte deg. I såfall beklager jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig alltid trives veldig godt som singel, og stiller ganske høye krav til den mannen som skal lokke meg inn i et forhold ;)

Men det hender jo også at jeg føler meg litt ensom og skulle ønske jeg hadde en å dele alt med og nå som jeg begynner å bli gammel (snart 20 ;) ) og mange av venninnene mine har møtt drømmemannen, hender det også at den skremmende tanken på å ende opp som eneste single i vennegjengen melder seg. (Ikke noe gøy å være den eneste single når alle andre er i forhold og nedprioriterer venner til fordel for kjæresten)

Endret av *melis*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Alene_*

Savner noen nå

akkurat nå

Bare noen som var der - for meg!

Krype inntil

sovne trygt og godt inntil en som er glad i meg!

Men jeg vet at når jeg våker i morgen

så er jeg fortsatt alene :forvirret::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives som singel!

Har det faktisk som plommen i egget. Mange single venner av begge kjønn, og alltid noe som skjer. Kan hende jeg hadde oppfattet situasjonen annerledes hvis alle vennene mine var i stabile seriøse forhold.

Etter det siste forholdet jeg var i har jeg vel skjønt at det er lurt å ta seg tid til å trekke pusten og finne ut hvor man står før man stuper inn i noe nytt.

Så får tiden vise om jeg treffer en spesiell person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager er det veldig bra og vaere singel, mens noen dager skulle jeg onske jeg hadde noen aa dele hverdagen med.

Men stort sett gaar det veldig bra aa vaere singel, er ikke paa leting etter noen for oyeblikket hvertfall. Men dukker drommemannen opp saa sier jeg ikke nei... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...