AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Noen som har å anbefale? Må ha vann under løping. Hva bruker dere? Anonymkode: 194a0...baa
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Beklager, men jeg forstår ikke hva du mener med treningsfeltet? Anonymkode: ba87e...5d4 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli Hvor mye vann trenger du? Jeg har flere ulike, ett som bare har plass til en 250ml flaske, ett som tar to 250-300ml flasker, ett som tar 4 300ml flasker, og har i tillegg vest. Anonymkode: 1fb1e...704
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Beklager, men jeg forstår ikke hva du mener med treningsfeltet? Anonymkode: ba87e...5d4 Beklager. Korrektur på mobilen. Treningsbelte. Anonymkode: 194a0...baa
AnonymBruker Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mye vann trenger du? Jeg har flere ulike, ett som bare har plass til en 250ml flaske, ett som tar to 250-300ml flasker, ett som tar 4 300ml flasker, og har i tillegg vest. Anonymkode: 1fb1e...704 Ca 0,5 l Anonymkode: 194a0...baa
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ca 0,5 l Anonymkode: 194a0...baa https://www.kjell.com/no/produkter/mobilt/trening-og-aktivitet/sportsarmband/linocell-sportsbelte-med-vannflasker-p40767 Dette har jeg brukt i to år. Jeg har noen gamle proteinshake-flasker på 330ml som også kan brukes i beltet! 😊 Men halvlitersflasker blir ofte litt for lang og dermed ustabil. Anonymkode: 1fb1e...704
AnonymBruker Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli Da anbefaler jeg flipbelt med to store eller tre små flasker. De flaskene er veldig kjekke fordi man får plass til dem i sidelommen på tights eller shorts og. Anonymkode: ba87e...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå