Kvalitet Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Pusser opp badet og vurderer en elektrisk håndkle tørker. Synspunkter?
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Veldig nittitalls, ja. Vi har en sånn på det ene badet, slår den aldri på. Men tørker bher på den og så henger hårføneren på den🤣 aldri håndkle. På det andre badet har jeg skrudd den ned, og mannen har ikke oppdaget det en gang. Har gjemt den på boden for kaster jeg den så skal han vel ha den😅 Han og hans ekskone som skulle ha de i sin tid.. på 90-tallet. Anonymkode: 29379...4bf
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Jeg skal pusse opp badet til høsten og har vurdert en slik da det virker veldig praktisk. Er det helt ut, altså? Det hadde jeg ikke fått med meg. Anonymkode: 101bb...d93
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg skal pusse opp badet til høsten og har vurdert en slik da det virker veldig praktisk. Er det helt ut, altså? Det hadde jeg ikke fått med meg. Anonymkode: 101bb...d93 Samme det vel, det er utrolig deilig. Dersom jeg skulle pusse opp ville jeg erstattet den med en ny 😄 Anonymkode: a86b2...496 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Samme det vel, det er utrolig deilig. Dersom jeg skulle pusse opp ville jeg erstattet den med en ny 😄 Anonymkode: a86b2...496 Oppløftende svar! Anonymkode: 101bb...d93 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Veldig nittitalls. Anonymkode: ac053...51e Og så?! Pussig svar Anonymkode: 5e85f...f44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå