AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli En familie har 4 barn + hund og katt. Klager alltid på de er sliten og ikke har tid til noe. Merkelig det der 🤔😅 Anonymkode: 1a39e...0e2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Folk klager over: 1) Været 2) Avgjørelser de har tatt 3) Avgjørelser de skulle ønske de tok 4) Andre folk Anonymkode: 62a5a...474 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Alle har vel lov til å være slitne? Jeg har aldri hørt om noen som aldri er det Utfordrende å være foreldre også uansett antall. Anonymkode: 68738...646 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Skjønner tanken din! Hører det ofte og kan undre litt hvis noen har 2 barn og er sliten å så klarer å skaffe seg 2 til 😂 samtidig klager vi alle over noe hele tiden ! Både over det vi har og ikke har ! Så jeg velger å tilgi di fleste 😅 Anonymkode: e7e2c...203 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Også når det klages på dårlig råd, ikke skaff deg noe som gjør at du får dårligere råd?? Skjønner at livet kan skje, men dette er noe man skal tenke på før man tar et valg som koster mye penger. (Og så lenge man ikke er et barn/eller blir voldtatt så vet man at sex kan føre til graviditet så er ingen uhell som skjer. Selv med prevensjon, jeg selv bruker alltid to prevensjoner da jeg ikke har verken lyst eller råd til barn) Samme gjelder for mye annet, om man ønsker seg hest, har du råd? Har du tid? Har du tenkt på ting som kan skje på godt og vondt? Har du god psykisk og fysisk helse?? Mener ikke å virke frekk bare ville være litt direkte 😅 Anonymkode: aba4a...4ca 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli Hvis man er helt sikker på at man aldri vil ha barn, så er det absolutt tryggest og best å sterilisere seg. Anonymkode: 81fb4...c1f
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Også når det klages på dårlig råd, ikke skaff deg noe som gjør at du får dårligere råd?? Skjønner at livet kan skje, men dette er noe man skal tenke på før man tar et valg som koster mye penger. (Og så lenge man ikke er et barn/eller blir voldtatt så vet man at sex kan føre til graviditet så er ingen uhell som skjer. Selv med prevensjon, jeg selv bruker alltid to prevensjoner da jeg ikke har verken lyst eller råd til barn) Samme gjelder for mye annet, om man ønsker seg hest, har du råd? Har du tid? Har du tenkt på ting som kan skje på godt og vondt? Har du god psykisk og fysisk helse?? Mener ikke å virke frekk bare ville være litt direkte 😅 Anonymkode: aba4a...4ca Åh herregud, glad du ikke er i min omgangskrets! 😆 Kjenner noen som kan ha et snev av sånn perfekt besserwissermentalitet i blant, og det er helt ulidelig. Det er litt småkomisk også, for man vet jo at de er like ubrukelige som oss andre på litt andre områder i livet… Anonymkode: 68a0b...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå