Gå til innhold

Skjønner ikke hvordan folk kan anskaffe seg masse dyr/barn og så klage etterpå.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En familie har 4 barn + hund og katt. Klager alltid på de er sliten og ikke har tid til noe. Merkelig det der  🤔😅

Anonymkode: 1a39e...0e2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk klager over:

1) Været

2) Avgjørelser de har tatt 

3) Avgjørelser de skulle ønske de tok

4) Andre folk

Anonymkode: 62a5a...474

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle har vel lov til å være slitne? Jeg har aldri hørt om noen som aldri er det :P Utfordrende å være foreldre også uansett antall.

Anonymkode: 68738...646

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner tanken din! Hører det ofte og kan undre litt hvis noen har 2 barn og er sliten å så klarer å skaffe seg 2 til 😂

samtidig klager vi alle over noe hele tiden ! Både over det vi har og ikke har ! Så jeg velger å tilgi di fleste 😅

Anonymkode: e7e2c...203

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Også når det klages på dårlig råd, ikke skaff deg noe som gjør at du får dårligere råd?? Skjønner at livet kan skje, men dette er noe man skal tenke på før man tar et valg som koster mye penger. (Og så lenge man ikke er et barn/eller blir voldtatt så vet man at sex kan føre til graviditet så er ingen uhell som skjer. Selv med prevensjon, jeg selv bruker alltid to prevensjoner da jeg ikke har verken lyst eller råd til barn)

Samme gjelder for mye annet, om man ønsker seg hest, har du råd? Har du tid? Har du tenkt på ting som kan skje på godt og vondt? Har du god psykisk og fysisk helse?? Mener ikke å virke frekk bare ville være litt direkte 😅

Anonymkode: aba4a...4ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er helt sikker på at man aldri vil ha barn, så er det absolutt tryggest og best å sterilisere seg. 

Anonymkode: 81fb4...c1f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Også når det klages på dårlig råd, ikke skaff deg noe som gjør at du får dårligere råd?? Skjønner at livet kan skje, men dette er noe man skal tenke på før man tar et valg som koster mye penger. (Og så lenge man ikke er et barn/eller blir voldtatt så vet man at sex kan føre til graviditet så er ingen uhell som skjer. Selv med prevensjon, jeg selv bruker alltid to prevensjoner da jeg ikke har verken lyst eller råd til barn)

Samme gjelder for mye annet, om man ønsker seg hest, har du råd? Har du tid? Har du tenkt på ting som kan skje på godt og vondt? Har du god psykisk og fysisk helse?? Mener ikke å virke frekk bare ville være litt direkte 😅

Anonymkode: aba4a...4ca

Åh herregud, glad du ikke er i min omgangskrets! 😆 Kjenner noen som kan ha et snev av sånn perfekt besserwissermentalitet i blant, og det er helt ulidelig.

Det er litt småkomisk også, for man vet jo at de er like ubrukelige som oss andre på litt andre områder i livet…

Anonymkode: 68a0b...020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...