AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:56 #1 Skrevet tirsdag kl 20:56 Når jeg har begrenset med gode venner og stort sett bekjente, så står jeg veldig alene. Hva må jeg gjøre? Har 50% jobb, men er også 50% uførtrygd. Bor i samme hus som foreldrene mine, men leier leiligheten. Er det turn-off at jeg bor i samme hus med de og at jeg er uførtrygd? Skal nevne at jeg liker å trene. Tar meg ofte sykkelturer og stikker innom treningsenter 3 ganger i uken. Anonymkode: 0a05a...698
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:10 #2 Skrevet tirsdag kl 21:10 Jeg regner med du mener du har egen leilighet? Er det en hybel i en sokkeletasje eller en ordentlig leilighet? Det viktigste er nok at du ikke bor hos mora di, men har et selvstendig liv selv. Jeg er mann selv, men legger merke til hvor mange menn som trekker fram helt overfladisle ting. Så du liker å trene. Javel. Det gjør mange. Noen damer er opptatt av det. Andre ikke. Hva mer har du å si om deg selv? Si noe som ikke er materielt. Hvem er du? Har du et eget liv? Har du interesser? Tar du vare på deg selv? Er du avhengig av andre? Fyller du livet med noe interessant? Hva vil du gjøre når du finner kjærligheten? Vil du lene deg tilbake og forvente å bli tatt vare på? Eller er er du en type som vil gjøre livet til denne dama bedre? Merk; ingenting av det jeg nevner her har med penger, ting eller jobb å gjøre.. Men karakter. Det er her mange menn faller igjennom. De har ikke karakter. Så damene må pleie dem både emosjonelt og praktisk. Og det er det få damer i voksen alder som gidder. Hvis de er single så er det som oftest fordi de har gått fra en tiltaksløs mannebaby. De leter ikke etter en ny. Men det er typisk at folk får alt til å handle om penger. Ja , ting blir lettere, men det handler ikke bare om det. Prøv å refleltere litt over dette. Har du potensiale til å jobbe litt med karakterbygging og bli mer bevisst på hva du tilfører i et forhold, så er det veien å gå. Anonymkode: e7d1a...5d7 7 3
Virrevirrevapp Skrevet tirsdag kl 21:20 #3 Skrevet tirsdag kl 21:20 Singel mann 40 må befinne seg der damer er, og framstå som at han har en personlighet. Hvem er han? Hva liker han? Hva ønsker han seg i et forhold, og hva kan han tilby? 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:34 #4 Skrevet tirsdag kl 21:34 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Når jeg har begrenset med gode venner og stort sett bekjente, så står jeg veldig alene. Hva må jeg gjøre? Har 50% jobb, men er også 50% uførtrygd. Bor i samme hus som foreldrene mine, men leier leiligheten. Er det turn-off at jeg bor i samme hus med de og at jeg er uførtrygd? Skal nevne at jeg liker å trene. Tar meg ofte sykkelturer og stikker innom treningsenter 3 ganger i uken. Anonymkode: 0a05a...698 Ikke si at du bor hos foreldrene og ikke si noe om uføretrygden på første date. Finn på en eller annen historie. Hvis du blir bedre kjent med damen kan du gradvis åpne deg mer og fortelle sannheten. Anonymkode: 77835...dd8 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:43 #5 Skrevet tirsdag kl 21:43 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke si at du bor hos foreldrene og ikke si noe om uføretrygden på første date. Finn på en eller annen historie. Hvis du blir bedre kjent med damen kan du gradvis åpne deg mer og fortelle sannheten. Anonymkode: 77835...dd8 Uenig! Det er ikke noe i veien å fortelle at du er 50% ufør på første date. Det er helt greit å fortelle hvor du bor når hun sikkert åpner seg om hvor hun bor. Det aller beste i møte med mennesker er å bare være seg selv, rett og slett. Anonymkode: 10d3b...cf5 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:34 #6 Skrevet tirsdag kl 22:34 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Uenig! Det er ikke noe i veien å fortelle at du er 50% ufør på første date. Det er helt greit å fortelle hvor du bor når hun sikkert åpner seg om hvor hun bor. Det aller beste i møte med mennesker er å bare være seg selv, rett og slett. Anonymkode: 10d3b...cf5 50% ufør delen kanskje, hvis damen virker snill, men boforholdet.. eh, skeptisk. De bør bli litt bedre kjent først, men alt kommer an på personlightene deres og hvilken kjemi de har. Kanskje klaffer det uansett. Anonymkode: 77835...dd8
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:46 #7 Skrevet tirsdag kl 22:46 Delvis uføretrygdet hadde ikke gjort meg noe, men det ER turn-off at du bor i samme hus som foreldrene dine. Jeg tenker umiddelbart at det blir kleint å komme på besøk til deg, jeg vil måtte ta stilling til «svigers» langt tidligere enn jeg tenker er naturlig i et forhold. Vil de høre oss om vi har høylydt sex? Må vi passe på å holde vinduene igjen og være stille? Kan de se oss om vi går rundt nakne inne? Vil de blande seg om vi sitter utenfor og prater? Og hvor selvstendig er du om du er vant til å ha dem i nærheten, fikser du ting som matlaging, vask og klesvask selv? Eller er du vant til at mor ordner? Anonymkode: 1aa96...5e5 3 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Delvis uføretrygdet hadde ikke gjort meg noe, men det ER turn-off at du bor i samme hus som foreldrene dine. Jeg tenker umiddelbart at det blir kleint å komme på besøk til deg, jeg vil måtte ta stilling til «svigers» langt tidligere enn jeg tenker er naturlig i et forhold. Vil de høre oss om vi har høylydt sex? Må vi passe på å holde vinduene igjen og være stille? Kan de se oss om vi går rundt nakne inne? Vil de blande seg om vi sitter utenfor og prater? Og hvor selvstendig er du om du er vant til å ha dem i nærheten, fikser du ting som matlaging, vask og klesvask selv? Eller er du vant til at mor ordner? Anonymkode: 1aa96...5e5 Hei, er eieren av tråden her. Vi bor samme hus, men jeg har egen inngang til leiligheten. Er ganske lydtett her og har vindusfolier. Jeg lager mat, vasker klær osv osv alt her selv. Mor og far har ingenting her å gjøre. Anonymkode: 0a05a...698 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg regner med du mener du har egen leilighet? Er det en hybel i en sokkeletasje eller en ordentlig leilighet? Det viktigste er nok at du ikke bor hos mora di, men har et selvstendig liv selv. Jeg er mann selv, men legger merke til hvor mange menn som trekker fram helt overfladisle ting. Så du liker å trene. Javel. Det gjør mange. Noen damer er opptatt av det. Andre ikke. Hva mer har du å si om deg selv? Si noe som ikke er materielt. Hvem er du? Har du et eget liv? Har du interesser? Tar du vare på deg selv? Er du avhengig av andre? Fyller du livet med noe interessant? Hva vil du gjøre når du finner kjærligheten? Vil du lene deg tilbake og forvente å bli tatt vare på? Eller er er du en type som vil gjøre livet til denne dama bedre? Merk; ingenting av det jeg nevner her har med penger, ting eller jobb å gjøre.. Men karakter. Det er her mange menn faller igjennom. De har ikke karakter. Så damene må pleie dem både emosjonelt og praktisk. Og det er det få damer i voksen alder som gidder. Hvis de er single så er det som oftest fordi de har gått fra en tiltaksløs mannebaby. De leter ikke etter en ny. Men det er typisk at folk får alt til å handle om penger. Ja , ting blir lettere, men det handler ikke bare om det. Prøv å refleltere litt over dette. Har du potensiale til å jobbe litt med karakterbygging og bli mer bevisst på hva du tilfører i et forhold, så er det veien å gå. Anonymkode: e7d1a...5d7 Eieren av tråden som skriver. Jeg er en voksen nerd som er interessert i fantasy og sci-fiction bøker, filmer og serier. Men er åpent til det meste av ting hvis den fremtidige damen ønsker å gjøre ting utenfor komfortsonen min. Anonymkode: 0a05a...698
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei, er eieren av tråden her. Vi bor samme hus, men jeg har egen inngang til leiligheten. Er ganske lydtett her og har vindusfolier. Jeg lager mat, vasker klær osv osv alt her selv. Mor og far har ingenting her å gjøre. Anonymkode: 0a05a...698 Men er det en faktisk hybel eller en leilighet? Og som flere spør om; hva annet kan du fortelle om deg selv? Kan jeg spørre: er den en spesiell grunn til at du har blitt boende så nære dine foreldre hvis du uansett betaler husleie kunne du ha flyttet lenger unna? Eller betaler du en «symbolsk sum»? Og: har du flere søsken? Anonymkode: 97a48...f22
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men er det en faktisk hybel eller en leilighet? Og som flere spør om; hva annet kan du fortelle om deg selv? Kan jeg spørre: er den en spesiell grunn til at du har blitt boende så nære dine foreldre hvis du uansett betaler husleie kunne du ha flyttet lenger unna? Eller betaler du en «symbolsk sum»? Og: har du flere søsken? Anonymkode: 97a48...f22 Er leilighet som ligger ved siden av selve huset. Har egen soverom og egen dusj. I tilegg egen inngang. Leiligheten henger sammen med hovedhuset, men er en mur som skiller oss. Anonymkode: 0a05a...698
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men er det en faktisk hybel eller en leilighet? Og som flere spør om; hva annet kan du fortelle om deg selv? Kan jeg spørre: er den en spesiell grunn til at du har blitt boende så nære dine foreldre hvis du uansett betaler husleie kunne du ha flyttet lenger unna? Eller betaler du en «symbolsk sum»? Og: har du flere søsken? Anonymkode: 97a48...f22 Jeg glemte å skrive at jeg og de har signert husleieavtale. Betaler 9000 kr hver måned inkl internett. Strøm betaler jeg selv. Anonymkode: 0a05a...698
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden Er det en spesiell grunn til ar du leier via foreldrene dine og ikke på det åpne markedet? Anonymkode: 5ccc0...7d4
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden Holde ølmagen borte og være hygienisk. Være respektfull og hyggelig. Anonymkode: 79be0...db1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er leilighet som ligger ved siden av selve huset. Har egen soverom og egen dusj. I tilegg egen inngang. Leiligheten henger sammen med hovedhuset, men er en mur som skiller oss. Anonymkode: 0a05a...698 Hvorfor ble du boende her? Er de avhengige av hjelp av deg? Evt motsatt? Anonymkode: 13c50...db2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Eieren av tråden som skriver. Jeg er en voksen nerd som er interessert i fantasy og sci-fiction bøker, filmer og serier. Men er åpent til det meste av ting hvis den fremtidige damen ønsker å gjøre ting utenfor komfortsonen min. Anonymkode: 0a05a...698 Det finnes nerdekvinner med samme interesser som deg, kanskje du kan finne noen møteplasser innenfor interessefeltet ditt? Ellers bør du virkelig ta til etterretning det som AB# skriver, der er det mye å hente. Det er f.eks. ikke så dumt å reflektere litt over hva du har å tilby en eventuell partner - hva er det som gjør akkurat deg til en god kjæreste/partner? Du har sikkert forventninger om at det å finne en kjæreste/partner skal gjøre livet ditt bedre, og det er nettopp det et godt forhold handler om, at man gjør hverandres liv bedre. Hvordan kan du bidra til å gjøre hverdagen til din framtidige kjæreste bedre? Anonymkode: b9632...40a 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Skrevet 15 timer siden Som flere over her ville jeg vært skeptisk til deg pga bosituasjonen. Min erfaring er at de aller fleste som bor sånn er mye mindre selvstendige enn de selv tror/sier. Det er selvfølgelig mulig at du er helt selvstendig, men du gjør det enklere for deg selv om du faktisk flytter. Sånn ellers, prøv å være en person kvinner liker å omgås. Hvem vi forelsker oss i er litt uforutsigbart, det er det der man ikke kan sette fingeren på. Men vær grei og hyggelig. Ha respekt. Vis interesse for personen de er, ikke for kroppen deres. I bunn og grunn vil vi ha en bestevenn (som også ser på oss som sin bestevenn) vi liker å ligge med. Anonymkode: 49e86...a02 1 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det en spesiell grunn til ar du leier via foreldrene dine og ikke på det åpne markedet? Anonymkode: 5ccc0...7d4 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor ble du boende her? Er de avhengige av hjelp av deg? Evt motsatt? Anonymkode: 13c50...db2 Jeg har dårlig økonomi og holder på å spare opp. Anonymkode: 0a05a...698
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har dårlig økonomi og holder på å spare opp. Anonymkode: 0a05a...698 Men...du betaler jo rundt markedsleie for en hybel, hvordan hjelper det deg å spare opp? Anonymkode: 5ccc0...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå