Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen før skolestart så står vi tidlig opp og legger oss til normal tid, vi trenger ikke å gjøre noe mer. Er heldigvis ganske så tilpasningsdyktige på søvn i vår familie så vi har alltid gjort det slik da det fungerer for oss. Elsker sommerferie. :nigo:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2025 den 8.52):

Hvis dere er så opptatt av læring og rutiner, hvorfor la rutinene gli ut i det hele tatt? :vetikke: 

Anonymkode: 657b9...fdd

Fordi det har vært så jævla varmt at det har vært umulig å legge ungene før langt på kveld og la de få sove på morgenen når det har vært svalt.

Anonymkode: 40046...e19

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

En vanlig dag hos oss når det er skole er vekking kl 0630, frokost 0715, gå til skolebuss kl 0740(15 min å gå), den henter 0755, 20 min å kjøre, skole starter kl 0830. Så det er stod forskjell på ferie og hverdag. Leggetid er kl 21 på hverdager.....

Anonymkode: 3123d...e58

Hva er vitsen med å stå opp 06.30 til vanlig når skolen starter 08.30? Og barna tydeligvis liker å sove lenger... da trenger de vel ikke 1t 10min på å kle på seg og spise frokost?

AnonymBruker
Skrevet
Anonym90059005 skrev (2 minutter siden):

Hva er vitsen med å stå opp 06.30 til vanlig når skolen starter 08.30? Og barna tydeligvis liker å sove lenger... da trenger de vel ikke 1t 10min på å kle på seg og spise frokost?

Har du møtt et barn før, eller? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du møtt et barn før, eller? 

Ja, har barn selv. Bruker ca. 30-35 min fra står opp til går ut av huset om morningen. 

Skrevet

Tråden er ryddet for helseskadelige råd og anbefalinger.

veronica<3, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri giddet det. Brå start funker bedre her. En dag trøtt, kontra 1 uke trøtt/sur.

Anonymkode: b4689...a45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...