AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:27 #1 Skrevet tirsdag kl 20:27 Hei! Hengeplanta mi har blitt ganske svær og jeg vil gjøre noe fint med den. Vurderte å ha fester bortover veggen og la planta hvile vannrett, men jeg er usikker. Trenger tips til hvordan jeg kan endre dette. Er gardinstanga et fint sted å ha hengeplanta ?? Se bildet under. Anonymkode: c4208...400 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:34 #2 Skrevet tirsdag kl 20:34 Det er trendy med «grønn gardin», der planten festes til gardinstang, ja, eller på annen måte ved vindu. Da får den masse lys også. Eller du kan lage mange avleggere av den og få flere planter. Anonymkode: e9f35...518 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:29 #3 Skrevet i går, 09:29 Finn en lokal hobbymaler/kunstner og få vedkommende til å male et portrett rett på veggen. Bruke planta som hår. Lim lister rundt for å skape effekten av å være et maleri. Anonymkode: c55b6...f03
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er trendy med «grønn gardin», der planten festes til gardinstang, ja, eller på annen måte ved vindu. Da får den masse lys også. Eller du kan lage mange avleggere av den og få flere planter. Anonymkode: e9f35...518 Jeg klippet av avleggere da ble den med ett kortere takk for tips Anonymkode: c4208...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå