Gå til innhold

Hva slags klær i morgen i dette været, for en 3 åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser på værmeldingen i morgen og blir litt usikker. Tenker bukse og genser når han kommer, og sende med shorts og t-skjorte. Eller burde han ha på short og t-skjorte og genser over, som kan man kan ta av. Regntøy går jo over uansett. Han blir fort varm. 

Screenshot_20250729_212258_SamsungInternet.thumb.jpg.d6a746cefd3e48b7925095a3f3c4f469.jpg

Anonymkode: 20b70...ce4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal han på telting?

Anonymkode: 565e3...f1c

• Liker 1
Skrevet

Sender min 3-åring i barnehagen med en passelig tynn bukse, t-skjorte og en cardigan utenpå som hun kan ta av når det blir varmere utpå dagen. Hun blir også fort varm. Har t-skjorte og shorts i kurven med ekstratøy i barnehagen, ofte har hun på shorts når hun blir hentet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skal han på telting?

Anonymkode: 565e3...f1c

Burde kanskje lagt til at han skal i barnehagen 😆🤣🤣

Anonymkode: 20b70...ce4

AnonymBruker
Skrevet

Min lille på 2 skal ha på seg en tynn bukse, tskjorte og hettejakke som kan tas av inne. Har regntøy i bhg. ☺️ Er veldig varmt inne.

Anonymkode: a905a...aec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid nok klær i skiftekurven til at de kan bytte ved behov. 

Det er ganske kjølig på morgenen og med litt vind så føles 17⁰ litt for kaldt. Jeg går for joggebukse og sweatshirt imorra så får de bare skifte om det blir for varmt.

Anonymkode: f6902...cad

AnonymBruker
Skrevet

Bruker forresten aldri regntøy når det er så varmt, heller skalltøy det puster MYE bedre.

Anonymkode: f6902...cad

AnonymBruker
Skrevet

Mine barn er shortsbarn så det ville blitt shorts, t-skjorte med tynn genser, sokker og sko, ikke sandaler. Vi har med regntøy og sandaler. Ellers er det skiftetøy i barnehagen så hvis det viser seg at påkledning er feil, kan de skifte.

Anonymkode: 833ef...667

AnonymBruker
Skrevet

Bukse med avtagbare bein, tskjorte og genser eller overtrekksjakken.

Anonymkode: be422...7e5

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo vanlig å ha tskjorte under genser så kan barnet ta av genser hvis det er varmt? Min 3-åring har alltid tskjorte under genseren..

Jeg ville tatt bukse på min. Ligger alltid en shorts i skiftetøyet i barnehagen så de kan bytte hvis det plutselig blir veldig varmt. 

Anonymkode: bbeb7...986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...