AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Jeg har truffetcen mann fire ganger nå og jegvhar blitt veldig betatt av han. Han sier det er gjensidig og det kjennes også sånn ut. Elsker å være nær han, se han inn i øynene og klemme han…. og vi er i slutter av 40-årene. 😂 »Greia» er at det innimellom blir helt stille mellom oss. Ingen sier noe og det er jo noe som kan være litt kleint. Vi har snakket om det og begge er enige om at det ikke kjennes rart ut. Men så begynner jeg å tenke at vi kanskje ikke har nok til felles da…… Pausene er kanskje på et minutt eller to og da har vi vært sammen i 4-5-6 timer…Men burde man ikke alltid ha noe å prate om etter 4 dater? En av de var med overnatting så varte lenge. 😂 Jeg bekymrer meg for alt og dette tenker jeg mye på…. Men vi sier begge at vi savner hverandre når vi ikke er sammen og de dagene vi har vært sammen har vært så fine….bortsett fra de stille pausene….. Hva tenker dere? Burde man prate konstant når man ikke kjenner hverandre så godt? Anonymkode: 565cc...e96
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli hvis han er utrolig streit og a4 så kan det bli kleint : P Anonymkode: 73695...d6d
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Jeg tror ikke jeg hadde orket date noen hvor det ikke kunne være noen minutter stillhet. Da hadde jeg kortet ned datene, det er grusomt slitsomt når det skal prates konstant over tid. Anonymkode: 782af...219 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Det er helt naturlig og fint med pauser. Anonymkode: 9d121...98e 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Er jo ikke bestandig noe å si, og fint å kunne slappe av eller tenke også. Når dere først prater, kjenner du at det er riktig? Har dere felles verdier, finner dere engasjemang i samtalene dere har? Blir det stille fordi det ikke er noe til felles? Anonymkode: 02ebe...ebe
lavenula Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Må man si noe hele tiden? Stillhet kan også være fint. Det viser også tegn på trygghet. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Hvis man kan le tulle ha engasjerende samtaler og flørte, så går det nok bra med litt stillhet. Særlig hvis det er pga hvis man liker noen veldig godt og kan bli litt sjenert etc. Men jeg var på en date, det var en hyggelig mann, det ble stillhet innimellom- og det hadde gått fint hvis resten av daten var gøy men den var gørrkjedelig- noe som betyr at man ikke har den rette kjemien. Anonymkode: 009c2...8a1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er jo ikke bestandig noe å si, og fint å kunne slappe av eller tenke også. Når dere først prater, kjenner du at det er riktig? Har dere felles verdier, finner dere engasjemang i samtalene dere har? Blir det stille fordi det ikke er noe til felles? Anonymkode: 02ebe...ebe Alt føles riktig. 😊 Har aldri opplevd å bli så betatt så fort. Og det er ikke pga sex…. Det er alt… blikk kontakt, bare å kjenne armen hans inntil min…. Og han sier akkurat det samme. Anonymkode: 565cc...e96 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli Stillhet er naturlig. Jeg klarer på ingen måte å snakke konstant i timevis. Selv med mange til bords på jobben blir det stille en gang i blant. Synes ikke tillhet er kleint i det hele tatt. Om man klarer å være litt stille sammen er det et godt tegn. Anonymkode: f48e6...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå