Knurr Skrevet 24. mars 2006 #21 Del Skrevet 24. mars 2006 Er anglofil jeg også. Hvis jeg noensinne fnner meg en gubbe så må han pent akseptere at bryllupsreisen går til et slott i Skottland. Gjerne hit. Beijing! Snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #22 Del Skrevet 24. mars 2006 Roma og Pietrapiana i Italia. Blir sikkert flere steder jeg vil tilbake til etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. mars 2006 #23 Del Skrevet 24. mars 2006 Til Mauritius - fantastisk sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 25. mars 2006 #24 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg MÅ tilbake til: - New York - Orlando - California - Beijing - Roma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ester Skrevet 25. mars 2006 #25 Del Skrevet 25. mars 2006 New York og Antiparos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravenna Skrevet 25. mars 2006 #26 Del Skrevet 25. mars 2006 Stockholm og London. Er nesten lommekjent i London, men må alltid tilbake. Stockholm fordi jeg har kun vær der en gang, men syns der var utrolig koselig. Så MÅ jeg til Italia, har ikke vært der før. Vil ta en titt på Ravenna. Det var vel uansett ikke svar på spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. mars 2006 #27 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg må tilbake til; - Storbritannia - Spania - Portugal - Tsjekkia - Kypros Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. mars 2006 #28 Del Skrevet 26. mars 2006 New York City! Jeg lengter tilbake omtrent hver eneste dag! Dessuten vil jeg gjerne tilbake til Provence en dag. Ikke nødvendigvis helt ute ved kysten men til alle de koslige stedene litt inn i landet som jeg ikke fikk nok av i fjor sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 27. mars 2006 #29 Del Skrevet 27. mars 2006 Moskva! Jeg liker ikke at det går for lang tid mellom hver gang jeg er der. (Russland generelt, egentlig). Ellers... England og Tallin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna B. Skrevet 28. mars 2006 #30 Del Skrevet 28. mars 2006 Må tilbake til - London og Guildford og York - Minneapolis og Decorah - Stockholm - Bergen! Lenge siden sist Skulle ønske det var masse penger på kontoen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 28. mars 2006 #31 Del Skrevet 28. mars 2006 Spania, USA og London Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. mars 2006 #32 Del Skrevet 28. mars 2006 Må tilbake til - London og Guildford og York - Minneapolis og Decorah - Stockholm - Bergen! Lenge siden sist Skulle ønske det var masse penger på kontoen!!! ← I hvilken sammenheng var du i Decorah? Har vært der jeg også, på "Nordic Fest". Det var... en uforglemmelig opplevelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje jenta Skrevet 28. mars 2006 #33 Del Skrevet 28. mars 2006 Forelsket meg helt i barcelona når jeg var der for et år siden. skal tilbake i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. mars 2006 #34 Del Skrevet 28. mars 2006 Det er ikke så mange steder jeg har vært som jeg ikke vil tilbake til, hvert sted har sin sjarm. Og som regel får jeg ikke gjort halvparten av det jeg har lyst til, så det er alltid mye som står igjen. Men aller helst vil jeg tilbake til Thailand, Kambodsja!!! og Vietnam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 28. mars 2006 #35 Del Skrevet 28. mars 2006 Må tilbake til - London og Guildford og York ← no offence, men Guildford?! ...mulig det er fordi jeg er der ofte at jeg ikke ser grunnen til å lengte dit? Ser ikke for meg at jeg vil dra dit igjen etter at jeg har flyttet fra England jeg nemlig... På lista mi kommer Barcelona, Dublin, jeg må vel tilbake hit til UK igjen senere og; London selvsagt, og Skottland og Isle of Wight. Rundtur i Cornwall blir det heldigvis igjen til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna B. Skrevet 28. mars 2006 #36 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) I hvilken sammenheng var du i Decorah? Har vært der jeg også, på "Nordic Fest". Det var... en uforglemmelig opplevelse... ← Studerte på Luther College et år - men gikk dessverre glipp av Nordic Fest... Jeg kan godt like alle disse norsk-amerikanerene no offence, men Guildford?! ...mulig det er fordi jeg er der ofte at jeg ikke ser grunnen til å lengte dit? Ser ikke for meg at jeg vil dra dit igjen etter at jeg har flyttet fra England jeg nemlig... ← Det er nok fordi du er der ofte - jeg skulle gjerne vært mere der! Har hatt mye moro i Guildford! Endret 28. mars 2006 av Anna B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 31. mars 2006 #37 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg maa en tur tilbake til Bali, helst saa fort som mulig. Ellers saa vil jeg gjerne tilbake til Walkensverd i Nederland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mars 2006 #38 Del Skrevet 31. mars 2006 London og Paris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 31. mars 2006 #39 Del Skrevet 31. mars 2006 London, Stockholm og California . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå