Gå til innhold

Hvor skal du tilbake til?

monikabrx

Anbefalte innlegg

Er anglofil jeg også. Hvis jeg noensinne fnner meg en gubbe så må han pent akseptere at bryllupsreisen går til et slott i Skottland. Gjerne hit.

Beijing! Snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stockholm og London. Er nesten lommekjent i London, men må alltid tilbake. Stockholm fordi jeg har kun vær der en gang, men syns der var utrolig koselig. Så MÅ jeg til Italia, har ikke vært der før. Vil ta en titt på Ravenna. Det var vel uansett ikke svar på spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må tilbake til;

- Storbritannia

- Spania

- Portugal

- Tsjekkia

- Kypros

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

New York City! Jeg lengter tilbake omtrent hver eneste dag!

Dessuten vil jeg gjerne tilbake til Provence en dag. Ikke nødvendigvis helt ute ved kysten men til alle de koslige stedene litt inn i landet som jeg ikke fikk nok av i fjor sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Moskva! Jeg liker ikke at det går for lang tid mellom hver gang jeg er der.

(Russland generelt, egentlig).

Ellers...

England og Tallin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tilbake til

- London og Guildford og York

- Minneapolis og Decorah

- Stockholm

- Bergen! Lenge siden sist ;)

Skulle ønske det var masse penger på kontoen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Må tilbake til

- Minneapolis og Decorah

- Stockholm

- Bergen! Lenge siden sist ;)

Skulle ønske det var masse penger på kontoen!!!

I hvilken sammenheng var du i Decorah? Har vært der jeg også, på "Nordic Fest". Det var... en uforglemmelig opplevelse... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så mange steder jeg har vært som jeg ikke vil tilbake til, hvert sted har sin sjarm. Og som regel får jeg ikke gjort halvparten av det jeg har lyst til, så det er alltid mye som står igjen.

Men aller helst vil jeg tilbake til Thailand, Kambodsja!!! og Vietnam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Må tilbake til

no offence, men Guildford?! ...mulig det er fordi jeg er der ofte at jeg ikke ser grunnen til å lengte dit? Ser ikke for meg at jeg vil dra dit igjen etter at jeg har flyttet fra England jeg nemlig...

På lista mi kommer

Barcelona, Dublin, jeg må vel tilbake hit til UK igjen senere og; London selvsagt, og Skottland og Isle of Wight. Rundtur i Cornwall blir det heldigvis igjen til sommeren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken sammenheng var du i Decorah? Har vært der jeg også, på "Nordic Fest". Det var... en uforglemmelig opplevelse... ;)

Studerte på Luther College et år - men gikk dessverre glipp av Nordic Fest... Jeg kan godt like alle disse norsk-amerikanerene :Nikke:

no offence, men Guildford?! ...mulig det er fordi jeg er der ofte at jeg ikke ser grunnen til å lengte dit? Ser ikke for meg at jeg vil dra dit igjen etter at jeg har flyttet fra England jeg nemlig...

Det er nok fordi du er der ofte - jeg skulle gjerne vært mere der! Har hatt mye moro i Guildford! :roll:

Endret av Anna B.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg maa en tur tilbake til Bali, helst saa fort som mulig. Ellers saa vil jeg gjerne tilbake til Walkensverd i Nederland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...