AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Jeg har tenkt en stund at jeg har lyst til å installere toalett med rumpespyling. Men det er sinnsykt dyrt, så i mellomtiden vurderer jeg å montere en liten dusj ved siden av doen. I helgen var jeg på besøk hos noen som hadde en sånn, og jeg vurderte å prøve den, men skjønte ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det... Altså, jeg er normalvektig, men dekker mesteparten av toalettsetet, og måtte ha ihvertfall delvis reist meg opp for å få den tingen inn under meg for å kunne spyle..? Blir det ikke da mye søl? Det ble ikke til at jeg prøvde den, for jeg følte meg så teit, og var livredd for å søle 🙄 Noen som kan forklare meg, gjerne i (ikke helt) grafiske detaljer? Anonymkode: ff6d2...4a4 1
Perfume Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli haha, skjønner hva du mener... Når JEG bruker en sånn, blir det mye søl... Mens mannen elsker den. Han tar den vel mellom beina foran og spyler bakover, men dekker da hele setet så det ikke skal komme noe opp...
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Du løfter deg litt opp fra setet ja. Og nei blir ikke noe gris. Det blir rent på en hygienisk måte. Om du får avføring på en annen del av kroppen så bruker du dopapir for å få det vekk? nei du bruker vann. Så du løfter deg litt fra setet og spyler. Er du dame så skrever du litt med bena for å spyle der fremme. Etter jeg fikk meg en sånn "pistol" føler jeg meg ikke ren om jeg går på do hos folk som ikke har. Er lett å installere. Anonymkode: 679cd...020
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du løfter deg litt opp fra setet ja. Og nei blir ikke noe gris. Det blir rent på en hygienisk måte. Om du får avføring på en annen del av kroppen så bruker du dopapir for å få det vekk? nei du bruker vann. Så du løfter deg litt fra setet og spyler. Er du dame så skrever du litt med bena for å spyle der fremme. Etter jeg fikk meg en sånn "pistol" føler jeg meg ikke ren om jeg går på do hos folk som ikke har. Er lett å installere. Anonymkode: 679cd...020 Men er det ikke veldig kaldt vann? Har brukt det når jeg har vært i varmere strøk å der har det funker veldig bra. Ser bare for meg at det ville blitt veldig kaldt på vinteren i Norge Anonymkode: 06f89...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du løfter deg litt opp fra setet ja. Og nei blir ikke noe gris. Det blir rent på en hygienisk måte. Om du får avføring på en annen del av kroppen så bruker du dopapir for å få det vekk? nei du bruker vann. Så du løfter deg litt fra setet og spyler. Er du dame så skrever du litt med bena for å spyle der fremme. Etter jeg fikk meg en sånn "pistol" føler jeg meg ikke ren om jeg går på do hos folk som ikke har. Er lett å installere. Anonymkode: 679cd...020 Jeg bruker vann og SÅPE ja 😅 Men: hvorfor må man løfte seg opp? Skyller man bakfra? Anonymkode: 83f25...f0c
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men er det ikke veldig kaldt vann? Har brukt det når jeg har vært i varmere strøk å der har det funker veldig bra. Ser bare for meg at det ville blitt veldig kaldt på vinteren i Norge Anonymkode: 06f89...6e6 Jeg liker det kalde vannet. Og når det har stått i rørene en tid så er det ikke kaldt. Men i Finland (og ordentlige rørforhandlere i Norge selger dem en modell som du kobler mot blandebatteriet i vasken. Så da får du varmt vann om du vil. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): hvorfor må man løfte seg opp? Skyller man bakfra? Jeg spyler "under" fra baksiden. Er egentlig ikke noe fasit. Du må bare prøve deg frem. Madammen spyler framme fra. og bakfra alt ettersom hva hun ønsker å spyle. Hvordan andre gjør det aner jeg ikke Anonymkode: 679cd...020
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli TS her. Jeg hører hva dere sier, men hvis jeg skal spyle forfra, må jeg skræve noe veldig... Jeg er ikke noe spesielt tjukk, men vil jo ikke gni dusjen mot huden, særlig hvis andre har gnidd den mot sin hud 🤢 Mulig det er noe jeg ikke skjønner her, altså Og bakfra er det jo ikke plass, da må jeg definitivt løfte opp rumpa. Klarer ikke å se for meg at dette er mulig å gjennomføre uten søl. Får dere ikke vann utover hele rumpa og dosetet? Anonymkode: ff6d2...4a4 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Får dere ikke vann utover hele rumpa og dosetet? strålen er konsentrert prøv deg fram Anonymkode: 679cd...020 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli Denne tråden skal jeg følge med i, for temaet er et mysterium med enormt mye søl over alt. Ja, jeg har forsøkt tre ganger, men jeg forstår ikke hvordan det gjøres plettfritt. Anonymkode: 99cdc...76e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli Vi hadde det i forrige leilighet, frem til i fjor (solgte). Jeg savner det og skulle helst hatt det her i ny bolig også, så må se på løsninger. Den vi hadde var ikke noe søl, konsentrert stråle og smalt hode. Jeg spylte forfra om jeg ville freshe meg opp eller feks har mensen. Etter nr to så spylte jeg både forfra og bakfra, blir ikke noe søl og ikke vått utover rompeballene. Anonymkode: fe654...dc3 2
Grüner Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har tenkt en stund at jeg har lyst til å installere toalett med rumpespyling. Men det er sinnsykt dyrt, så i mellomtiden vurderer jeg å montere en liten dusj ved siden av doen. I helgen var jeg på besøk hos noen som hadde en sånn, og jeg vurderte å prøve den, men skjønte ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det... Altså, jeg er normalvektig, men dekker mesteparten av toalettsetet, og måtte ha ihvertfall delvis reist meg opp for å få den tingen inn under meg for å kunne spyle..? Blir det ikke da mye søl? Det ble ikke til at jeg prøvde den, for jeg følte meg så teit, og var livredd for å søle 🙄 Noen som kan forklare meg, gjerne i (ikke helt) grafiske detaljer? Anonymkode: ff6d2...4a4 Du kan jo kjøpe bildet? Det er ikke så mange som har det lenger, men det er sikkert å få kjøpt fortsatt.
AnonymBruker Skrevet 29. juli #12 Skrevet 29. juli Bidé med hånddusj så setter man seg overskrevs. Kan du ikke prøve det på doen også! Anonymkode: 82fc4...c3a
AnonymBruker Skrevet 29. juli #13 Skrevet 29. juli Utenom søl, hvordan tørker man? Blåser den deg tørr også !? Eller må man bruke papir eller håndkle? Anonymkode: eef2c...c7d
AnonymBruker Skrevet 29. juli #14 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utenom søl, hvordan tørker man? Blåser den deg tørr også !? Eller må man bruke papir eller håndkle? Anonymkode: eef2c...c7d Personlig bruker jeg papir. Men kjenner folk som har små håndklede og kurv på siden av. Så man bruker et og hiver det til vask. Vurderer det samme selv. Det går vanvittige mengder vann å produsere en rull med toalettpapir. Så man sparer faktisk miljøet for prosessering av alt vannet før og etter produksjon. Går mindre vann på å vaske dem små håndkledene. Er fint lite vann uansett. Vi er 2 i huset og vi bruker kanskje 1 rull i uka. (er tross alt rent på første tørk) Kjøper bare når obs har tilbud og er aldri tom for dopapir. Har du sånn japansk toalett (som står på ønskelisten min) så føner den deg. Har prøvd det. men dem er dyre om du skal ha et ordentlig. Anonymkode: 679cd...020
AnonymBruker Skrevet 29. juli #15 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Personlig bruker jeg papir. Men kjenner folk som har små håndklede og kurv på siden av. Så man bruker et og hiver det til vask. Vurderer det samme selv. Det går vanvittige mengder vann å produsere en rull med toalettpapir. Så man sparer faktisk miljøet for prosessering av alt vannet før og etter produksjon. Går mindre vann på å vaske dem små håndkledene. Er fint lite vann uansett. edit : som du må tørke Vi er 2 i huset og vi bruker kanskje 1 rull i uka. (er tross alt rent på første tørk) Kjøper bare når obs har tilbud og er aldri tom for dopapir. Har du sånn japansk toalett (som står på ønskelisten min) så føner den deg. Har prøvd det. men dem er dyre om du skal ha et ordentlig. Anonymkode: 679cd...020 Anonymkode: 679cd...020
AnonymBruker Skrevet 29. juli #16 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du løfter deg litt opp fra setet ja. Og nei blir ikke noe gris. Det blir rent på en hygienisk måte. Om du får avføring på en annen del av kroppen så bruker du dopapir for å få det vekk? nei du bruker vann. Så du løfter deg litt fra setet og spyler. Er du dame så skrever du litt med bena for å spyle der fremme. Etter jeg fikk meg en sånn "pistol" føler jeg meg ikke ren om jeg går på do hos folk som ikke har. Er lett å installere. Anonymkode: 679cd...020 Nei, jeg bruker vann OG såpe OG skrubber med noe. Mener ikke at det er er uhygienisk med dopapir altså. Jeg synes bare det er vanskelig å tro at det skal bli helt rent? Anonymkode: 5e11e...5ab
AnonymBruker Skrevet 29. juli #17 Skrevet 29. juli Hvorfor så high tech? Vi har vannkanne. Veldig kjekt med en liten en, så er det lettere å treffe. Man heller og sikter, om man ikke er komfortabel med å vaske direkte på privat delene, kan man godt enten fjerne med papir først og så vaske, eller bruke papir mens man heller Man løfter rumpa litt hvis man skal vaske bak. Vasker man foran løfter man litt på låret til siden så man kommer til:) vannkannen rører ikke privatdelene. Barna øver seg på dette hjemme, og jeg pleier å ha litt intimsåpe oppi vannkannen om morgenen Anonymkode: 0dfd6...67d
AnonymBruker Skrevet 29. juli #18 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Personlig bruker jeg papir. Men kjenner folk som har små håndklede og kurv på siden av. Så man bruker et og hiver det til vask. Vurderer det samme selv. Det går vanvittige mengder vann å produsere en rull med toalettpapir. Så man sparer faktisk miljøet for prosessering av alt vannet før og etter produksjon. Går mindre vann på å vaske dem små håndkledene. Er fint lite vann uansett. Vi er 2 i huset og vi bruker kanskje 1 rull i uka. (er tross alt rent på første tørk) Kjøper bare når obs har tilbud og er aldri tom for dopapir. Har du sånn japansk toalett (som står på ønskelisten min) så føner den deg. Har prøvd det. men dem er dyre om du skal ha et ordentlig. Anonymkode: 679cd...020 Vi bruker en pakke 16-24ok lambi.. Vi er 4stykker. Aldri i livet om jeg hadde brukt vaskekluter hod folk etter å ha vært på do, spesielt ikke hatt avføring. ALDRI!!! og ALDRI om jeg ville vasket det etter andre heller, fytti grisen så ekkelt! Anonymkode: 8e4d7...ff8 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #19 Skrevet 29. juli Men setter ikke papir seg fast? Mener, man tørker seg jo etter urinering, men da er du jo ikke våt over det hele.. Anonymkode: d15d9...b77 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå