AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Hvilken farge på disse ville dere valgt? Svarte, hvite eller brune? Har lyst på alle men tar meg bare råd til et par år. Hvilken farge passer best med "alt"? Anonymkode: 48cf1...7ef
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Synes alle var stygge, men hadde valgt brun. Men hos meg ville sort passet best med «alt». Anonymkode: cd219...523 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Jeg har de brune (fargen heter gold) og de hvite. Beige natura er et godt valg om du er usikker (stod mellom disse og gold for meg sist). Begge disse er fine og nøytrale farger som passer til det meste. Anonymkode: dd907...e78
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli De brune var penest, men ville ikke passet til noe hos meg. De hvite var ikke pene. Ville valgt de sorte. Anonymkode: adbdf...f70
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Brune! Kjøpt noen lignende på getinspired fra Fort Lauderdale i svart og brunt som er kjempegode å gå i. På tilbud for øyeblikket. Anonymkode: 9c633...5d2
Phoenix Heart Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Likte ingen av dem, men hadde valgt de brune om jeg måtte,
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli Hadde også valgt de brune, men jeg synes ikke disse sandalene er verdt prisen, (8500 kr), men det er jo du som har lyst på dem. Føler det er så mange som vil ha disse sandalene, av en eller annen grunn. Anonymkode: 7d00a...6d4 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli Det kommer helt ann på klærne du skal bruke til, accessories og generelt stilen din. Selv har jeg vekslet mellom en myk grå beige nude farget sandal og et par sorte for de anledningene antrekket krevde sort fottøy. Har brukt mye hvite, cream, brun toner denne sommeren selv med innslag av blått, og bittelitt sort. Anonymkode: 51a71...c36
AnonymBruker Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli Takk for hjelpen 🥰 Da blir det brune nå Anonymkode: 48cf1...7ef
AnonymBruker Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har de brune (fargen heter gold) og de hvite. Beige natura er et godt valg om du er usikker (stod mellom disse og gold for meg sist). Begge disse er fine og nøytrale farger som passer til det meste. Anonymkode: dd907...e78 Blir brune nå først, tror det blir hvite som blir neste og deretter svarte. Er så mange fine farger😊 Men får holde med 3 (tror jeg 😅) Anonymkode: 48cf1...7ef
AnonymBruker Skrevet 29. juli #12 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir brune nå først, tror det blir hvite som blir neste og deretter svarte. Er så mange fine farger😊 Men får holde med 3 (tror jeg 😅) Anonymkode: 48cf1...7ef Jeg er slik at om noe først fungerer, så kjøper jeg flere farger. (holder meg ikke alltid til to-tre heller 😅) Men prøv ut et par først. De er litt smale, men i og med at de er i kvalitetsskinn tilpasser de seg foten din veldig raskt. Anonymkode: dd907...e78
AnonymBruker Skrevet 29. juli #13 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er slik at om noe først fungerer, så kjøper jeg flere farger. (holder meg ikke alltid til to-tre heller 😅) Men prøv ut et par først. De er litt smale, men i og med at de er i kvalitetsskinn tilpasser de seg foten din veldig raskt. Anonymkode: dd907...e78 Haha fort at det kan blir flere😅 Synes de turkise også er så kule! Prøvde en venninne sine nå i helga og så behagelige på også nydelig😍 Anonymkode: 48cf1...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå