AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Hvor er det helt greit at kvinner går i åletrabge tights og bukser, men gjør en mann det så er det ikke innafor? Anonymkode: 1b488...acc
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Du kan gå i tights hvis du vil. Ikke noe galt i å være stolt av underlivet, og kle seg i klær som får deg til å føle deg sexy. Anonymkode: 8325d...473
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Jeg bryr meg ikke om hva andre har på seg. Du trenger da ikke tillatelse til å gå med det du liker (unntaket er dersom du liker å IKKE ha på deg noe - offentlig, det er ikke greit) Men ingen vil se på deg som en moteløve akkurat. Anonymkode: 9432b...39a
Morpheus Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Tights er jo unisex. Jeg ser det på menn hver eneste dag. Dat samme med slim fit jeans. Tror det bare er oppi hodet ditt at det ikke er greit. Det lages jo begge i dame og herremodell. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Kvinne kroppen ser rett og slett bedre ut i trange bukser enn det menn sin gjør. Men for all del gå i trange bukser ned karl johan eller treningsthights på sats viss det gjør deg lykkelig. Bare ikke forvent at folk liker det de ser. Når kvinner går i så trange bukser som gir dem camel toe er ikke dette "innenfor" som du kaller det. Kvinners kjønn er et innvendige system mens menn sitt utstyr dingler på utsiden. Blir med en gang mer spesielt og unødvendig intimt. Mange menn har veldig flat rumpe også som gjør at det bare ser ut som to tynne stilker og en for intim bulk når de går med svært trange klær. Få kvinner vil se det som sexy eller tiltrekkende, men det betyr ikke at du ikke kan gå slik viss det gjør deg lykkelig. Tenk over "truse kanten" viss du vil se polisht ut og enkelte treningsthights kan være gjennomsiktige når mann bøyer seg, slike er ikke innenfor i offentligheten. Min sønn har noen treningsthights for menn og det er tydelig at de er sydd for å brukes under shorts/bukse da de har svært tynt og ekstra ventilerende stoff i skrittet. Slike vil heller ikke passe for offentlig bruk men så lenge tightsen har vanlig materiale rundt skrittet og rumpa så kjør på. Anonymkode: 12f2f...a1c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå