AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Føler jeg må nye frem og tilbake og starte på nytt. Syns ikke jeg var sånn før. Tankene flyr og så sksl jeg gjøre ditt og datt samtidig. Så husker jeg noe jeg skulle gjøre etc. Noen flere dom har det sånn? Anonymkode: 7c557...a47
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Hvis jeg har mye å tenke på og kjenner at jeg «faller av» setter jeg på pause til jeg føler meg «på» igjen. Blir lite spoling. Anonymkode: 812f0...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Absolutt. Men jeg er engstelig, har ADHD, så 😁 Anonymkode: 9a64c...cb7
Rhodiola Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Tråden er ryddet for brukerdebatt og tilhørende svar. Den er i tillegg flyttet fra underforumet Kultur, litteratur og musikk. Rhodiola, adm.
Capazitet Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august Betre for konsentrasjonsevna å lesa fysisk bok. Den evna kan trenast opp.
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august Det er så mye som skjer i livet til folk nå til dags at det blir vanskeligere å konsentrere seg desverre. Anonymkode: dfda0...408 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå