treningsjenta Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 søren assa...... treninga går greit, ser litt resultater her og der, men sideflesket er det som er viktigst!!!! herregud det ser jo ikke ut!!!! allle øvelser mot dette ønskes steeerkt!!! og desperat!
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Utholdenhetstrening kombinert med et kosthold med nok proteiner og karbohydrater med lav GI. Ellers finnes ingen øvelser, men det vet du garantert.
hecuba Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Du må nok bare brenne fett og kombinere dette med å stramme opp overkroppen generelt.. It's hard!
treningsjenta Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2006 huff og huff...... dette hørtes ut som noe jeg ikke kan klare.. da blir det full stepping også situps, skråsitups...... i all mass.... blir veeeldig happy om noen vet om noe..
hecuba Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Husker ikke hva det heter, men om du står oppretst, rett i ryggen og strekker armene ned langs siden samtidig som du strekker høyre arm mot høyre legg og opp igjen(så til neste side). Dette gjentaes en 50 - 100 ganger. Del det gjerne opp. Jeg føler at det har effekt.
Tusseline Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 Utholdenhetstrening kombinert med et kosthold med nok proteiner og karbohydrater med lav GI. ← Enig. Kosthold bestående av proteiner og lav GI er VIKTIG.
Twigi Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 huff og huff...... dette hørtes ut som noe jeg ikke kan klare.. da blir det full stepping også situps, skråsitups...... i all mass.... blir veeeldig happy om noen vet om noe.. ← Du kan jo bygge muskler som bare det, men hvis du har mye fett utapå, så hjelper jo det litt lite, da Jeg har skikkelig sixpack - når jeg kjenner etter - men den er ikke synlig Man må ned i fettprosent for å bli kvitt "overhenget" - og det klarer vi ved kondisjonstrening og fornuftig kosthold (dvs: kutt sukker og raske karbohydrater - sjokolade, snacks, pasta, loff, baguetter.... alt setter seg rett på bilringen).
Gjest Elfrida Skrevet 24. mars 2006 #8 Skrevet 24. mars 2006 Sideflesk? Det er ikke hofter du snakker om vel? Litt fett på kroppen bør man ha, ellers går kroppen lett i lavgir og slår av alt som heter forbrenning, og tærer på muskler. Det usunne fettet ligger på magen.
Gjest camillo Skrevet 24. mars 2006 #9 Skrevet 24. mars 2006 Følg Elphabas råd. Og husk at det er genetisk hvor du tar av fett først - mageflesket ditt kommer kanskje til sist - men det kommer, så sant det faktisk er overflødig.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #10 Skrevet 25. mars 2006 stemmer som de sier over her. MEN,det er noen øvelser på mage/rygg-timene på sats som har gjort mitt sideflesk mindre og fastere. vanskelig å forklare øvelsene.sjekk treningssentre,eller se i blader på pilatesøvelser.
Gjest -eline- Skrevet 26. mars 2006 #11 Skrevet 26. mars 2006 Sideflesk? Det er ikke hofter du snakker om vel? Litt fett på kroppen bør man ha, ellers går kroppen lett i lavgir og slår av alt som heter forbrenning, og tærer på muskler. Det usunne fettet ligger på magen. ← Sideflesket det siktes til er helt sikkert ikke hofter... hun er sikkert lik i kroppsform som meg: godt med fett rundt midten! Jeg har haandtak anmass, ikke veldig mye ekstra fett paa resten av kroppen, men fettet rundt magen sitter godt fast... *sukk*
Catzy Skrevet 29. mars 2006 #12 Skrevet 29. mars 2006 Lærte en ny måte å ta situps for skrå magemuskler på pilatestrening i dag: Legg deg på gulvet med armene strakt bak hodet. Knærne opp mot taket. La den ene armen bli liggende igjen på gulvet, og ta den andre strakt mot motsatt kne. Overkroppen skal bare løftes litt opp, ikke mer enn at den andre armen faktisk ligger på gulvet hele tiden. Mulig det funker bedre enn vanlige skrå-situps. Catzy
treningsjenta Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #13 Skrevet 29. mars 2006 dette skal testes ut neste gang:) tester ut litt av hvert og i går var jeg faktisk litt støl...hehe må være et godt tegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå