Majer Skrevet tirsdag kl 14:43 #1 Skrevet tirsdag kl 14:43 Jeg jobber effektivt, er aldri syk osv. Men kjenner folk i konsulentbransjen som sitter på rumpa og tar kurs i arbeidstiden. Greit at jeg setter av en halvtime om dagen i en rolig periode til det samme? Jobber i staten
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:51 #2 Skrevet tirsdag kl 14:51 Majer skrev (7 minutter siden): Greit at jeg setter av en halvtime om dagen i en rolig periode til det samme? Hvis arbeidsgiver sier at det er greit. Anonymkode: 8730a...15d 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:51 #3 Skrevet tirsdag kl 14:51 Får du ikke kursene du trenger ikke regi av jobben? Dvs betalt i arbeidstiden Eller er det sånn hobbykurs du vil ta? Anonymkode: 4003e...723
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:52 #4 Skrevet tirsdag kl 14:52 Det må du spørre din sjef om, men kan ikke forstå annet enn at det er positivt. Anonymkode: 0d90e...5fb 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:58 #5 Skrevet tirsdag kl 14:58 Slik avklart jeg med sjefen. Vi ble oppfordret til å ta diverse kurs, og arbeidsgiver betalte også om det var relevant. Faktisk fylte vi ut diverse angående arbeidet vårt, og skulle helst da krysse av for å ha tatt to kurs i løpet av året. Aldri fått nei. Ikke engang da kurset egentlig ikke var så relevant for min stilling, men ga meg bedre forståelse for hva noen kolleger jobbet med. Anonymkode: 09273...20f 1
Majer Skrevet tirsdag kl 15:17 Forfatter #6 Skrevet tirsdag kl 15:17 Er snakk om kurs som er relevante for det jeg jobber med. Føles liksom litt feil ut å gjøre det siden det var helt andre forhold rundt det da jeg jobbet i helsevesenet. Da var det nærmest en styggedom selv når det var obligatoriske kurs som skulle fullføres før x måned Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:31 #7 Skrevet tirsdag kl 15:31 Så fordi andre har fordeler på andre arbeidsplasser, så lurer du på om du kan tillate deg det på din? Nei, det kan du ikke. Anonymkode: 7e2c3...38e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:36 #8 Skrevet tirsdag kl 15:36 Majer skrev (52 minutter siden): Jeg jobber effektivt, er aldri syk osv. Men kjenner folk i konsulentbransjen som sitter på rumpa og tar kurs i arbeidstiden. Greit at jeg setter av en halvtime om dagen i en rolig periode til det samme? Jobber i staten Dette er slikt som må avklares med leder, hva sier hun/han? Anonymkode: 15839...1e8 1
Moens Skrevet tirsdag kl 15:39 #9 Skrevet tirsdag kl 15:39 Om det er slemt å bruke arbeidstid på å ta relevante kurs? Slemt? Det er f.eks slemt å slå, snakke stygt til folk og drepe. Bare noen kjappe eksempler. Hvordan er relevante kurs slemt? 😂 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:39 #10 Skrevet tirsdag kl 15:39 Majer skrev (56 minutter siden): Jeg jobber effektivt, er aldri syk osv. Men kjenner folk i konsulentbransjen som sitter på rumpa og tar kurs i arbeidstiden. Greit at jeg setter av en halvtime om dagen i en rolig periode til det samme? Jobber i staten Spør lederen din Anonymkode: 16bc8...123
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:50 #11 Skrevet tirsdag kl 16:50 Majer skrev (2 timer siden): Jeg jobber effektivt, er aldri syk osv. Men kjenner folk i konsulentbransjen som sitter på rumpa og tar kurs i arbeidstiden. Greit at jeg setter av en halvtime om dagen i en rolig periode til det samme? Jobber i staten Jeg tok 4 års studier (gammel bachelor) på bare ett år i telefontiden på jobb. Vi måtte være i beredskap om noen ringte. Helt greit synes jeg Anonymkode: 9549b...b3f 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:53 #12 Skrevet tirsdag kl 16:53 Du viser lederen kurset og sier du tenker det er relevant. Så ser du om sjefen er enig. Anonymkode: 4daac...9e6 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:58 #13 Skrevet tirsdag kl 16:58 Majer skrev (2 timer siden): Jeg jobber effektivt, er aldri syk osv. Men kjenner folk i konsulentbransjen som sitter på rumpa og tar kurs i arbeidstiden. Greit at jeg setter av en halvtime om dagen i en rolig periode til det samme? Jobber i staten Folk i konsultentbransjen har ofte obligatoriske kurs de må ta og kompetanseutvikling forøvrig (frivillige/anbefalte kurs) som en del av jobben sin, de skal selvfølgelig ta disse i arbeidstiden sin. Hvorvidt du kan gjøre det samme, er det bare din leder som kan svare på. Foreslår at du legger frem spørsmålet uten å raljere med andre arbeidsgrupper, slik du gjør her. Det får deg bare til å fremstå som sytete og smålig. Anonymkode: 9df2e...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå