AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Jeg og mannen min har vært sammen i 20 år. For ca 8 år siden hadde vi en veldig dårlig periode. Vi hadde ikke hatt sex på flere år fordi han ikke ville, han vikke heller ikke snakke om det. Vi gjorde ingenting som minnet om et kjæresteforhold - ingen kyss, ingen klemmer, ingen fysisk kontakt eller komplimenter. Dette gjorde at jeg følte meg enormt avvist og at vi bare drev AS familien sammen. Ingen unnskyldning, men kanskje en forklaring for hvorfor det ble som det ble. Jeg gjorde noe dumt på fylla og klinte med en annen fyr. I kanskje 10 sekunder før jeg stoppet det. Jeg har aldri fortalt mannen min om dette, og lurer på om jeg burde gjøre det? Anonymkode: 0b7b8...3d3
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Nei. Herlighet. Dette er da en filleting. Å bli avvist hele tiden på den måten er sårt. Anonymkode: c5396...c49 8
Jdz Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Ville du foretrukket å vite det selv? Personlig ser jeg på klining i fylla som en bagatell og om kona hadde fortalt at hun hadde gjort det, så hadde jeg mest sannsynlig bare ledd av hele greie fordi det er så out of character for henne å gjøre det, og gått videre med livet. Livet er for kort til å lage en stor sak av ingenting. 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Hvis du vil lage litt drama, så er det en super ide Anonymkode: 49d74...566 9
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og mannen min har vært sammen i 20 år. For ca 8 år siden hadde vi en veldig dårlig periode. Vi hadde ikke hatt sex på flere år fordi han ikke ville, han vikke heller ikke snakke om det. Vi gjorde ingenting som minnet om et kjæresteforhold - ingen kyss, ingen klemmer, ingen fysisk kontakt eller komplimenter. Dette gjorde at jeg følte meg enormt avvist og at vi bare drev AS familien sammen. Ingen unnskyldning, men kanskje en forklaring for hvorfor det ble som det ble. Jeg gjorde noe dumt på fylla og klinte med en annen fyr. I kanskje 10 sekunder før jeg stoppet det. Jeg har aldri fortalt mannen min om dette, og lurer på om jeg burde gjøre det? Anonymkode: 0b7b8...3d3 Hvis det kun var 10 sekunders klining i fylla etter å ha blitt avvist i årevis, er det ikke verdens undergang. Det er langt værre utroskaps historier på kg. Anonymkode: d52a9...0a6 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Nei, dette hadde jeg bare latt gå. Hva vil du oppnå egentlig? Lette din egen samvittighet og såre din mann? Anonymkode: cba5e...b38 2 6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:53 #7 Skrevet onsdag kl 06:53 Det er en bagatell, og så lenge du angrer og vet du ikke kommer til å gjøre det igjen, så ville jeg ikke sagt det. Du oppnår jo potensielt ikke noe annet enn å såre han og gjøre han usikker. Folk reagerer forskjellig da, en eks av meg kom hjem fra sommerferien og var lei seg, og fortalte at han hadde klint med noen i fylla utenfor et utested. Jeg bare lo, det brydde meg ingenting. Endte jo nesten opp med å trøste han, mens han nok trodde det skulle være motsatt 😅 Så folk er forskjellige, det kan være han også synes det bare er en bagatell. Men det vet du ikke. Og hvorfor skal du ta sjansen? Det er jo bare fordi du håper han kan smile og tilgi, så får du lettet hjertet. Det er noe egoisitisk over å fortelle av og til, forkledd under at det liksom alltid er best å være ærlig. Det er ikke det. Noen ganger er det din byrde å bære på alene. Anonymkode: 17934...511 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:58 #8 Skrevet onsdag kl 06:58 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og hvorfor skal du ta sjansen? Det er jo bare fordi du håper han kan smile og tilgi, så får du lettet hjertet. Det er noe egoisitisk over å fortelle av og til, forkledd under at det liksom alltid er best å være ærlig. Det er ikke det. Noen ganger er det din byrde å bære på alene Hvorfor sier du dette? Fordi du selv er utro? Anonymkode: 10e3f...436 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:02 #9 Skrevet onsdag kl 07:02 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor sier du dette? Fordi du selv er utro? Anonymkode: 10e3f...436 Fordi det er et viktig poeng. Det er noe egoistisk over "å lette sitt hjerte". Anonymkode: 4ba1a...c83 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:20 #10 Skrevet onsdag kl 08:20 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg og mannen min har vært sammen i 20 år. For ca 8 år siden hadde vi en veldig dårlig periode. Vi hadde ikke hatt sex på flere år fordi han ikke ville, han vikke heller ikke snakke om det. Vi gjorde ingenting som minnet om et kjæresteforhold - ingen kyss, ingen klemmer, ingen fysisk kontakt eller komplimenter. Dette gjorde at jeg følte meg enormt avvist og at vi bare drev AS familien sammen. Ingen unnskyldning, men kanskje en forklaring for hvorfor det ble som det ble. Jeg gjorde noe dumt på fylla og klinte med en annen fyr. I kanskje 10 sekunder før jeg stoppet det. Jeg har aldri fortalt mannen min om dette, og lurer på om jeg burde gjøre det? Anonymkode: 0b7b8...3d3 Opplevd lignende selv - er gift Forholdet vårt var skikkelig ræva og jeg rotet med en jeg tidligere hadde vært interessert i. Han jeg rotet med prøvde seg ved flere anledninger etter det, men jeg avviste han fordi jeg var jo gift og ville ikke gi opp det. Har aldri fortalt mannen om det. Ingen grunn til å lage helvete tenker jeg. Anonymkode: 7a180...a5f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:26 #11 Skrevet onsdag kl 08:26 Dette hadde jeg lagt ligge, en ubetydelig sak som skjedde for mange år siden. Anonymkode: 6c266...a67 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:28 #12 Skrevet onsdag kl 08:28 Jeg hadde samboer, men det var nært brudd, så jeg søkte trøst hos en kollega som i tillegg var samboers kompis😱 Ble slutt likevell noen år senere pga andre ting, men verken jeg eller kompisen fortalte det til min samboer. Jeg og kompisen hans/min kollega har et godt forhold i dag, jeg har ingen følelser for han og vi er nå gift på hver vår kant. Ut i fra innlegget ditt virker det som at du har dårlig samvittighet? Hva om han hadde/har gjort det samme ? Ville du likt å vite det ? Hva godt vil det gjøre for dere? Anonymkode: 7a180...a5f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:28 #13 Skrevet onsdag kl 08:28 Det hadde gått på tabbekvoten i vårt forhold. Jeg klinte med en fyr i fylla tidligere i år og fortalte det til mannen dagen etter. Han bare trakk på skuldrene og sa "det var kanskje litt unødvendig, da". Anonymkode: 6dccb...ef5
Sander33 Skrevet onsdag kl 09:07 #14 Skrevet onsdag kl 09:07 Du kysset en annen for 8år siden. Glem det og gå videre. Ikke nevn det engang. Men hvorfor tar du det opp først nå? Er du lei igjen? Er forholdet dårlig? Angrer? Tenker du på sidesprang igjen? Hva er greia? 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:51 #15 Skrevet onsdag kl 09:51 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi det er et viktig poeng. Det er noe egoistisk over "å lette sitt hjerte". Anonymkode: 4ba1a...c83 Nei, det er for å holde på med utroskapen din at du forsøker med en forklaring om at det som er tungt og slitsomt er at du må holde det for deg selv. Anonymkode: 10e3f...436 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:28 #16 Skrevet onsdag kl 12:28 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi det er et viktig poeng. Det er noe egoistisk over "å lette sitt hjerte". Anonymkode: 4ba1a...c83 Det som er egoistisk er å være utro og holde det skjult i åresvis. Anonymkode: 55cb6...0bc 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:50 #17 Skrevet onsdag kl 14:50 vil du såre ham for å lette din egen samvittighet, for en fillesak? Anonymkode: 336ce...765 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:48 #18 Skrevet torsdag kl 04:48 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvorfor sier du dette? Fordi du selv er utro? Anonymkode: 10e3f...436 Nei, fordi jeg mener det vel. Så ufattelig tåpelig "argumentasjon".. Jeg burde vel heller anklage deg for å være utro - de som er veldg mistenksomme på det, er det ofte selv, i min erfaring. Siden du anklager meg på syltynt grunnlag, så er du nok en utro type. Man ser i andre, det man selv er. Jeg har aldri vært utro. Om du leser innlegget, så har jeg derimot blitt "bedratt", men synes ikke fylleklinings er en big deal likevel. Anonymkode: 17934...511 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:00 #19 Skrevet torsdag kl 05:00 Hvis dere har det fint nå så ikke fortell det. Men hvis du savner stemningen for 8 år siden? kjør på Anonymkode: 8701c...b5b 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:19 #20 Skrevet torsdag kl 06:19 Jdz skrev (På 29.7.2025 den 16.27): Ville du foretrukket å vite det selv? Personlig ser jeg på klining i fylla som en bagatell og om kona hadde fortalt at hun hadde gjort det, så hadde jeg mest sannsynlig bare ledd av hele greie fordi det er så out of character for henne å gjøre det, og gått videre med livet. Livet er for kort til å lage en stor sak av ingenting. Jeg hadde ikke ledd om kona klina med en annen. Hadde definitivt påvirket forholdet negativt. Enig i at TS ikke bør fortelle. Er relativt uskyldig egentlig, slik hun forteller. Anonymkode: 49dd5...ed9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå