AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:05 #1 Skrevet tirsdag kl 14:05 Altså da tenker jeg på de man treffer på nettdating. Menn spesielt. Har møtt flere sånne. Er ikke min greie, men er det noen godt voksne damer som syns det er greit/liker det? Anonymkode: 5f2d4...516
SPOCA Skrevet tirsdag kl 14:12 #2 Skrevet tirsdag kl 14:12 Nei, jeg liker ikke slike menn, derfor valgte jeg dem bort da jeg drev med nettdating. Noen kvinner liker det sikkert. Slike menn fremstår useriøse for meg. Jeg fant meg heldigvis en mann som verken drikker alkohol, eller nyter andre rusmidler, slik slik som meg selv. 2
Trolltunge Skrevet tirsdag kl 14:26 #3 Skrevet tirsdag kl 14:26 Innimellom eller hele tiden? Jeg liker en fest innimellom, selv om jeg er veldig godt voksen. I min krets er det da gjerne alkohol og mye gøy. Litt som tenåringer kanskje, uten dramaet. Fester er gøyere nå når man er godt voksen egentlig. 8 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:43 #4 Skrevet tirsdag kl 14:43 Trolltunge skrev (16 minutter siden): Innimellom eller hele tiden? Jeg liker en fest innimellom, selv om jeg er veldig godt voksen. I min krets er det da gjerne alkohol og mye gøy. Litt som tenåringer kanskje, uten dramaet. Fester er gøyere nå når man er godt voksen egentlig. Sånn minst annenhver uke Anonymkode: 5f2d4...516
Trolltunge Skrevet tirsdag kl 14:52 #5 Skrevet tirsdag kl 14:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånn minst annenhver uke Anonymkode: 5f2d4...516 Det kan vi i perioder gjøre, og jeg ser ikke noe galt i det. Nå er det jo ikke rølpete og ugreit, mer sosialt. God mat, god drikke, god stemning. Både jeg og venner begynner å få så voksne barn at etter 20- 30 år med barna I fokus er det veldig kjekt å kunne være mer sosial. Jeg var 19 år da jeg ble gravid med første, og 45 år da jeg kunne begynner med å prioritere mitt eget sosiale liv, så kan ikke si jeg har så dårlig samvittighet for at vi koser oss med venner. Nattklubb har jeg imidlertid vokst fra. Kan ende opp der innimellom, men det er ikke min greie. Fest, moro og alkohol skyr jeg likevel absolutt ikke. Om vi "fester" mye med venner (i forhold til før) er det imidlertid ingenting mot hva mine foreldre i 70 årene gjør. De er på diverse med venner 1-2 ganger i uka gjerne. Jeg synes det er flott. Noen fyllefanter er de likevel ikke. De er heller spreke turmennesker, men sosiale. 2 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:59 #6 Skrevet tirsdag kl 14:59 Alt til sin tid. For min del var byturer aldri en greie, jeg har ikke likt det, men i en alder av 40+ så har jeg vært mer ute. Sosiale sammenkomster i festlig lag er derimot rimelig vanlig, pleier å være hver helg. Ikke nødvendigvis "hæla i taket", men sosialt, noe rus (pils stort sett), kos og moro. Synes det er helt greit, det skader ingen - i hvert fall ikke andre enn meg selv. Ikke noe galt i det, tvert imot. Det vitner om å ikke leve heeelt A4. Anonymkode: 4f5aa...939 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:06 #7 Skrevet tirsdag kl 15:06 2-3 ganger i året kan vi ta en rølpefest, gjerne i anledning konserter eller lignende. En fest i ferien, eller feiringer. Men rølpefest annahver uke hadde tatt livet av oss. Anonymkode: cfac7...f4e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:13 #8 Skrevet tirsdag kl 15:13 Trolltunge skrev (45 minutter siden): Innimellom eller hele tiden? Jeg liker en fest innimellom, selv om jeg er veldig godt voksen. I min krets er det da gjerne alkohol og mye gøy. Litt som tenåringer kanskje, uten dramaet. Fester er gøyere nå når man er godt voksen egentlig. Bare si godt voksen. Du trenger ikke å "veldig" godt voksen. Anonymkode: 85958...8b9 3
Trolltunge Skrevet tirsdag kl 15:14 #9 Skrevet tirsdag kl 15:14 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare si godt voksen. Du trenger ikke å "veldig" godt voksen. Anonymkode: 85958...8b9 Ok. 😄 (Men er jo veldig godt voksen. 😂) 3 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:14 #10 Skrevet tirsdag kl 15:14 Trolltunge skrev (Akkurat nå): Ok. 😄 (Men er jo veldig godt voksen. 😂) Nei, godt voksen. Anonymkode: 85958...8b9
Trolltunge Skrevet tirsdag kl 15:16 #11 Skrevet tirsdag kl 15:16 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, godt voksen. Anonymkode: 85958...8b9 Det var jeg for over 10 år siden. Nå er jeg veldig godt voksen, og snart eldre. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:20 #12 Skrevet tirsdag kl 15:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså da tenker jeg på de man treffer på nettdating. Menn spesielt. Har møtt flere sånne. Er ikke min greie, men er det noen godt voksne damer som syns det er greit/liker det? Anonymkode: 5f2d4...516 Vi har noen naboer under oss i 50 årene som tar helt av når de fester. De inviterer en haug med folk og oppfører seg som tenåringer, med høy musikk, brøling og dansing til langt på natt. De tenker ikke på naboene. Jeg er i 30 årene og føler en viss forrakt for dem. Anonymkode: 85958...8b9 2 1
Bari Skrevet tirsdag kl 15:20 #13 Skrevet tirsdag kl 15:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså da tenker jeg på de man treffer på nettdating. Menn spesielt. Har møtt flere sånne. Er ikke min greie, men er det noen godt voksne damer som syns det er greit/liker det? Anonymkode: 5f2d4...516 Så lenge det ikke er snakk om et alkoholproblem eller at det går utover den personlige økonomien så ser jeg ikke problemet. Man er aldri for gammel for å ha det gøy! Lenger sør i Europa så har de fleste utestedene/klubbene 18 års grense og det er ganske vanlig at de er fylt opp med mennesker fra 18-50 år. Det skilles ikke på "ungdomssutested" og "gamlisplass" som her til lands. Tenk litt på det.. 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:20 #14 Skrevet tirsdag kl 15:20 Trolltunge skrev (3 minutter siden): Det var jeg for over 10 år siden. Nå er jeg veldig godt voksen, og snart eldre. Ikke vær barnslig nå. Anonymkode: 85958...8b9 1
Trolltunge Skrevet tirsdag kl 15:22 #15 Skrevet tirsdag kl 15:22 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke vær barnslig nå. Anonymkode: 85958...8b9 Det er du som er barnslig som plukker på noe så uvesentlig. Jeg har forøvrig ingenting mot å være barnslig heller. Det håper jeg å være selv når jeg blir eldre. 1
Bari Skrevet tirsdag kl 15:23 #16 Skrevet tirsdag kl 15:23 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har noen naboer under oss i 50 årene som tar helt av når de fester. De inviterer en haug med folk og oppfører seg som tenåringer, med høy musikk, brøling og dansing til langt på natt. De tenker ikke på naboene. Jeg er i 30 årene og føler en viss forrakt for dem. Anonymkode: 85958...8b9 Be de om å skru ned volumet på musikken litt, men bortsett fra det la dem har det gøy! Om de demper seg slik at naboene kan sove så ser jeg virkelig ikke problemet med at de fester og danser. 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:25 #17 Skrevet tirsdag kl 15:25 Trolltunge skrev (10 minutter siden): Ok. 😄 (Men er jo veldig godt voksen. 😂) Da regner jeg med du er over 60 år. Anonymkode: 5f2d4...516 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:25 #18 Skrevet tirsdag kl 15:25 Trolltunge skrev (Akkurat nå): Jeg har forøvrig ingenting mot å være barnslig heller. Det håper jeg å være selv når jeg blir eldre. Ja, når du er veldig veldig godt voksen. Anonymkode: 85958...8b9 1
Trolltunge Skrevet tirsdag kl 15:26 #19 Skrevet tirsdag kl 15:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, når du er veldig veldig godt voksen. Anonymkode: 85958...8b9 Ja 😊❤️ 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:27 #20 Skrevet tirsdag kl 15:27 Bari skrev (2 minutter siden): Be de om å skru ned volumet på musikken litt, men bortsett fra det la dem har det gøy! Om de demper seg slik at naboene kan sove så ser jeg virkelig ikke problemet med at de fester og danser. Altså vi bor i leiligheter her. De kan heller gå ut på byen når det nærmer seg midnatt. Anonymkode: 85958...8b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå