Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal i babyshower til ei god venninne som venter en liten jente. De har en gutt fra før, og jeg vet at de har arvet masse babyklær fra venner og familie. Derfor har jeg lyst til å gi noe de faktisk trenger og blir skikkelig glad for.

Hva satte dere mest pris på å få, eller hva skulle dere ønske dere fikk da dere hadde babyshower?

Jeg vurderer å gi en god dyne og pute med sengetøy, men er litt usikker, blir det for kjedelig? Eller er det egentlig akkurat slike ting man trenger? 

Anonymkode: 3a80a...99a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes babyteppe fra Røros pledd er en veldig fin og personlig gave. Og veldig fint å ha et per barn. 

Anonymkode: abeb1...de3

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp noe femint til jenta, hun kommer til å arve mye kjønnsnøytralt. 

Anonymkode: e9380...074

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som din venninne, og det jeg har satt pris på er:

- litt nye plagg for jenter (har arvet noe og har en del fra gutten. Men er noe med å ha et par nye kjoler som ikke er slitt liksom)

- babyteppe (pleddene brukt til gutten er så synlig slitt)

- velvære til mor. Jeg fikk feks gavekort på massasje. Helt gull!

Anonymkode: ad19a...f21

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes det du har tenkt å gi er ganske bra jeg. Dyne og sengesett trenger jo man jo. Ellers så er det greit å gi bleier, litt nye jenteklær eller noe til å skjemme bort venninna de med. 

AnonymBruker
Skrevet

Pute trenger de ikke på lenge, dyne har de nok fra storebror og trenger sikkert ikke ny.

Anonymkode: 1b8b7...0cd

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo også vurdere gavekort / penger. kanskje ikke like spennende å gi, men de kan jo bruke det på ting de vet trengs til barnet :)

Anonymkode: 16006...c84

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en liten eske full av nødvendigheter som ofte blir glemt, baby-paracet/stikkpiller for barn, et neserenser babysett, baby-basics-settet med negleklipper, børste, kam osv., toalettartikler

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre de har fra før, kommer et godt termometer langt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...