Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp begynt med yoga, går på rolige timer, yin og restorative. Jeg blir så utrolig trøtt etter timene! Vil bare legge meg, kroppen føles tung og jeg gjesper og gjesper. Er det vanlig å få en slik reaksjon? Jeg har nervesystemet ganske overaktivert til vanlig og det er så overraskende å føle på denne ganske sterke reaksjonen. 

Anonymkode: 3f83b...f93

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja, når du gjør den typen yoga, så er det normalt. 

Anonymkode: f34d9...e18

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har nettopp begynt med yoga, går på rolige timer, yin og restorative. Jeg blir så utrolig trøtt etter timene! Vil bare legge meg, kroppen føles tung og jeg gjesper og gjesper. Er det vanlig å få en slik reaksjon? Jeg har nervesystemet ganske overaktivert til vanlig og det er så overraskende å føle på denne ganske sterke reaksjonen. 

Ja, kroppen din får endeleg koble av og det treng den tydelegvis ❤️ 

Anonymkode: 15b31...c91

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det betyr at kroppen responderer. Så bra! Da er det bare å lytte til den og gi deg selv hvilepauser. 

Anonymkode: f49dc...08a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det poenget?

Anonymkode: 840fd...34f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er ikke det poenget?

Anonymkode: 840fd...34f

Regnet med at det skulle ha en avslappende og beroligende effekt, men ikke at jeg skulle bli såpass slått ut. Kan ikke ha andre planer den dagen. Men jeg venner meg nok til det så reaksjonen blir litt mildere, kanskje. 

AnonymBruker
Skrevet

Tenk så deling for kroppen å kunne koble av og endelig «få litt hvile». Du skulle gjort yoga før leggetid, eller generelle pusteøvelser som også hjelper på samme måte for å koble av.

Anonymkode: c7023...fc5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenk så deling for kroppen å kunne koble av og endelig «få litt hvile». Du skulle gjort yoga før leggetid, eller generelle pusteøvelser som også hjelper på samme måte for å koble av.

Anonymkode: c7023...fc5

Ja, kroppen trenger det og var tydelig klar for det! Har funnet en 40 min vagus nerve meditation på YouTube som jeg kan gjøre hjemme om kvelden. Yoga er et så mye kraftigere verktøy enn jeg hadde trodd. Jeg har vært mye i behandling for tanker og følelser, men å koble på kroppen ble en skikkelig øyeåpner. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...