AnonymBruker Skrevet 29. juli #21 Skrevet 29. juli Jeg vokste opp på 90 tallet og har litt problemer med den fargen. Men det er blitt veldig populært med rødlige toner https://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/jotuns-beste-rodfarger/ Dusty rose ville jeg valgt Anonymkode: 3712c...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #22 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Anonymkode: e9836...56e Ikke fin. For mørk og for tung. Anonymkode: 2cd70...238
AnonymBruker Skrevet 29. juli #23 Skrevet 29. juli Hvorfor maler du ikke førstestrøket ordentlig? Du vil jo skjolder på strøk 2 uansett om du bytter farge eller skal ha denne, når du maler deg rundt og ikke gjør det ordentlig. Til spørsmålet ditt, så synes jeg at den er for tung og mørk. Vil kreve mye lys, lyse tekstiler, bilder osv for å veie opp. Anonymkode: 03aa7...163
AnonymBruker Skrevet 29. juli #25 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Liker ikke sterke farger. Lyse beige, mellomfarger i blått, grått, brunt er ok. Grønt passet ikkek her. Anonymkode: e9836...56e Da ville jeg hvertfall endret farge. Hva med sjøgløtt fra Jotun? Eller søk på greige farger jotun, så ser du mange alternativer. Anonymkode: fe494...367 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #26 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da ville jeg hvertfall endret farge. Hva med sjøgløtt fra Jotun? Eller søk på greige farger jotun, så ser du mange alternativer. Anonymkode: fe494...367 Den var fin! Eller kanskje blåis Anonymkode: e9836...56e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå