AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Hei! Jeg er ungdom og vil lære meg orgel. Jeg spiller i korps fra før men har lyst å lære meg orgel siden jeg synes det høres fint ut Har noen tips til hvordan man burde øve, og hvordan man burde gå frem? Har hatt en time, og bladlest litt på et gammelt orgel stående hjemme, men har lyst til å spille mer klassisk/salmer som jeg ikke kan gjøre fordi orgelet jeg har er for lite. Anonymkode: 1f780...1b2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Så gøy, du får nok mye gratis ved å allerede spille i korps☺️ har hørt om andre som spør organisten i lokalkirken, som er veldig på tilbudssiden for unge som vil lære. Så jeg ville begynt med å spørre der om å få timer. Lykke til🎶 Anonymkode: 11885...e8a
Dame1993 Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Ta kontakt med din lokale kirke. Noen kirkesogn lar folk få låne kirkene til øving. Masse lykke til! 😊
LilleMy_09 Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli Ta kontakt med kirken der du bor. Kanskje organisten der også kan gi deg noen timer
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli Sjekk om det finnes typ "orgelskole" i nærheten av der du bor. Her i byen hvor jeg er så er det en av de kjente lokale organistene som har orgelskole for unge. Lykke til - det er skikkelig kult at du har lyst. Det er mangel på organister dessverre og for t fantatisk instrument det er. Anonymkode: dc93d...8e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå