Gå til innhold

Når spiser du middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg, og bare lurer. Når pleier du å spise middag?

Det varierer veldig når det er middag hos oss, på grunn av at sambo jobber til mange forskjellige tider. Så vi pleier å spise mellom kl. 18.00-og 21.00!

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

mellom 17:00 og 20:00..

kommer ann på når vi jobber.

Skrevet

Når vi kommer hjem fra jobb. Somregel en plass mellom 16 og 20.

Skrevet

På vanlig ukedager spiser vi middag når vi kommer hjem fra jobb, mellom 16:30 og 17:30 en gang.

På lørdagene lager vi som regel noe ekstra godt som vi spiser foran TV'n, ved 20-21-tiden. Da har vi ofte hatt grøt tidligere på dagen, ved 14-15-tiden.

Søndagsmiddagen tas ved 14-tiden, slik at vi kan bestille oss pizza eller kina-mat utpå kvelden en gang..... ;)

Skrevet

En eller annen gang mellom 17.30 og 20.00.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Mellom 18-20, men noen ganger kan det drøye til nærmere 21. Tidspunktene avhenger som regel av hvorvidt vi skal trene eller ikke.

Skrevet

Mellom 13 og 21, alt etter når jeg jobber.

Skrevet

I uka spiser jeg mellom 15.00 og 17.30, på fredager og lørdager er det en skive brød etter jobb og noe godt til kvelds.

Skrevet

På ukedagene mellom 16 og 18.

Lørdager som regel i 19-tia, og søndager i 16-17-tia.

Gjest Gjest
Skrevet

I ukedagene, mellom klokken 16.00 og 16.30

Fredag og lørdag ca kl 20.00 og klokken 15.00 på søndagene

Skrevet

Varierer veldig, men mellom 16 og 19 en gang, i helgene blir det ofte senere.

Skrevet

mellom 17:30 og 21:30 (på det seneste) kjæresten jobber til sju mange ganger og da er han ikke hjemme før halv åtte ...

Gjest GreenSky
Skrevet

Når jeg får lyst. Kan godt finne på å spise middag til frokost, om jeg har lyst til det.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi spiser middag stort sett mellom kl 16.30 og 17.30, litt senere når jeg jobber til kl 17.

Gjest King James
Skrevet (endret)

Når jeg føler for og spise middag så spiser jeg middag om klokken er 6:00 eller 23:00 for og si det sån

Endret av King James
Skrevet

vi spiser som regel mellom 15 og 17,lørdager mellom 18 og 19.30 så lillemor også får før hun legger seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...