Gå til innhold

Lyder katten din navnet sitt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min gjør det bare når den føler for det.

Anonymkode: 0de57...1dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gjør han i 100% av alle gangene jeg roper på han, men han kommer like kjapt om jeg plystrer på en bestemt måte eller rasler med nøkkelknippet.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Når han gidder.

Det inkluderer at han hører jeg har vært i godteriskapet - da kommer han som regel før navnet blir ropt. 

Anonymkode: 3b157...384

Skrevet

Jeg har lært våre to katter innkalling, veldig greit når vi vil ha dem inn.

For at katten skal høre på deg, så må det være verdt det for den. 

Skrevet

Ja. Ikke alltid han løfter på hodet, men ser det på ørene. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt. Bedre oppdratt en samtlige kjøtere i feltet.

Anonymkode: e30b7...270

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 4af61...041

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør han. Dvs. det er ikke alltid han ser på meg med en gang, men jeg ser på ørene at han registrerer det😄

Anonymkode: 79a01...e75

• Liker 1
Skrevet
SPOCA skrev (3 minutter siden):

Ja. Ikke alltid han løfter på hodet, men ser det på ørene. :)

Samme her. Ligger han og slapper av på sofaen, så ser man det på ørene. Syns det er så søtt når kattene retter ørene mot deg når de hører stemmen din prate til h*n😍

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han skjønner at jeg prater til han, men han bryr seg ikke alltid. Kunne like gjerne vist fingeren liksom. 

Anonymkode: 5e279...03e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han forrige gjorde det, hun jeg har nå gjør det innimellom, men vi har ikke øvd noe særlig på det så det er min feil😅

Anonymkode: d706d...4e9

AnonymBruker
Skrevet

De jeg har hatt har gjort det

Anonymkode: 7185c...4aa

AnonymBruker
Skrevet

Når de gidder😅

Anonymkode: 657d1...9dd

AnonymBruker
Skrevet

jada. Hun snur seg og ser på meg. 

Anonymkode: da0fb...8b9

AnonymBruker
Skrevet

De lyder navet sitt men tror mest det er fordi vi sier det i et bestemt tonefall😅 har riktignok lært alle kattene vi har hatt opp i gjennom å komme på innkalling (kaller på de ved å lage klikkelyd med munnen, samme lyd man ofte bruker på hester). Det har alle lært seg veldig raskt og er gull verdt -lyden bærer langt og kattene kommer løpende så fort de kan uansett hvor i nabolaget de befinner seg😽

Anonymkode: 6828b...d98

Skrevet

Hun reagerte på ordlyden, ja. Og på spørsmål om mat og om hun vil ut. Veldig hyggelig at hun dukket opp ved innkalling om kvelden. På vindstille kvelder kunne vi høre at det raslet i buskene langt unna før hun kom løpende. Savner henne 💔

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, våre to vet veldig godt hva de heter, men det er jo ikke alltid de gidder å bry seg aktivt selv om de blir snakka til.

Nabokatten som pleier å henge hos oss, han har aldri gitt noen indikasjon på at han har den fjerneste anelse om hva han heter 😂 

AnonymBruker
Skrevet

Ja det gjør hun.

Anonymkode: fa2fe...813

AnonymBruker
Skrevet

Har 5. Kun den ene reagerer.

Anonymkode: a8ec3...d4f

AnonymBruker
Skrevet

Han lyder navnet sitt, men ikke alltid han gidder å reagere annet enn å bevege på ørene. Andre ganger kommer han løpende for kos.

Anonymkode: e3ef3...1e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...