Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
NakenPanda skrev (8 minutter siden):

Jeg gjetter på at du har tatt ut en ny BankID brikke fra posten og at dette er kostnader for fysisk brikke. Kostnadene er uansett relatert til banken så neppe dvindel

Tusen takk for beroligende ord 😎☺️

Anonymkode: cd902...ca2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Probleme er eg har ingen anelse ka dette er :/, å banken kunne heller ikkje finne ut av noe, eg fornyet ein bank i det og registrerte den på nytt den dag , men dette sku vær gratis da han i banken

Anonymkode: cd902...ca2

Bank i det? Mener du bankID?

Anonymkode: ba382...37f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert trekkdato er samme dato som du har betalt/bestilt noe. 

Har du vært i utlandet siste måneden? Handlet på nett siste måneden? Betalt for noe kundeservice? 

Beløpet tilsvarer rett under 20 euro nå, eller litt over 20 dollar. 

Jeg har flere banker, og det står tydelig hvis de har trukket noe for tjenestene sine, da står det at det er årskort, renter, gebyr, etc... Og det er ingen grunn til at banken skal ha ett slikt beløp for å sende ut kodebrikke, man bruker hele tall. Det koster ikke noe aktivere BankID. 

Anonymkode: 11151...821

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er ikke sikkert trekkdato er samme dato som du har betalt/bestilt noe. 

Har du vært i utlandet siste måneden? Handlet på nett siste måneden? Betalt for noe kundeservice? 

Beløpet tilsvarer rett under 20 euro nå, eller litt over 20 dollar. 

Jeg har flere banker, og det står tydelig hvis de har trukket noe for tjenestene sine, da står det at det er årskort, renter, gebyr, etc... Og det er ingen grunn til at banken skal ha ett slikt beløp for å sende ut kodebrikke, man bruker hele tall. Det koster ikke noe aktivere BankID. 

Anonymkode: 11151...821

Brikke til BankID koster penger, digital app koster ikke.

AnonymBruker
Skrevet
NakenPanda skrev (2 timer siden):

Jeg gjetter på at du har tatt ut en ny BankID brikke fra posten og at dette er kostnader for fysisk brikke. Kostnadene er uansett relatert til banken så neppe dvindel

Hva er begrunnelsen for denne gjettingen? Beløpet samsvarer jo ikke med noens pris på bankid-brikke. Og banken selv sier dette ikke skal koste.

Anonymkode: fc2b1...8ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva er begrunnelsen for denne gjettingen? Beløpet samsvarer jo ikke med noens pris på bankid-brikke. Og banken selv sier dette ikke skal koste.

Anonymkode: fc2b1...8ab

Så hva er din begrunnelse for et sånt random beløp da?

Hva er din gjetning da? (en t denne gangen)

AnonymBruker
Skrevet
NakenPanda skrev (2 timer siden):

Så hva er din begrunnelse for et sånt random beløp da?

Hva er din gjetning da? (en t denne gangen)

Det er jo det at det er et random beløp som gjør at det ikke virker som det er en BankID-brikken. Den ville kostet sånn 150 kroner eller lignende rundt beløp, det hadde stått tydelig at det var for brikken og banken hadde jo visst hva det var da det var.

Det random beløpet kommer høyst sannsynlig av at det er betalt i en annen valuta og omregnet til NOK.

Ikke meg du spurte her, men jeg foreslo tidligere i tråden at man kan ha lastet ned en app hvor det er gratis prøveperiode, og etter den perioden så trekkes månedsutgifter. Det er veldig fort gjort, been there done that. 

Anonymkode: b1374...be6

• Liker 2
Skrevet

Firmaet er jo Banqsoft så kanskje det er det TS mener med banken sier det er gratis.

Det er helt klart charge som opprinnelig ikke var i NOK, da ingenting er mer en runde tall i NOK nå til dags.

De er jo ikke akkurat det jeg forbinder med bank tjenester for private folk, så hvem vet hva TS har med dem å gjøre, men de er et dansk firma som finnes i hele Norden (også Oslo)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...