AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Før jeg dro på ferie så jeg noen veps ved kjøkkenvindu . Nå har jeg vært mye borte og oppdager at det er vepsebol ved takrenne nedløp på taket. Bor i leilighet , der vi er 6 leiligheter i huset. Er dette noe jeg kan be borettslaget ordne?. Livredd og vet at ettersommer vil dette bli verre. Nå er de bare utenfor. 🙄🐝 Anonymkode: ebd88...31e
TBL12 Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Før jeg dro på ferie så jeg noen veps ved kjøkkenvindu . Nå har jeg vært mye borte og oppdager at det er vepsebol ved takrenne nedløp på taket. Bor i leilighet , der vi er 6 leiligheter i huset. Er dette noe jeg kan be borettslaget ordne?. Livredd og vet at ettersommer vil dette bli verre. Nå er de bare utenfor. 🙄🐝 Anonymkode: ebd88...31e Spray mot insekter vil fungere. Vær forsiktig. Mange borettslag har avtale med firma som kan hjelpe. Ikke benytt bensin som omtalt i Nrk artikkel. https://www.nrk.no/buskerud/2025-kan-bli-et-vepsear-_-skadedyrkontrollor-frarader-a-fjerne-veps-med-bensin-1.17491666 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Det kan du sikkert, og/eller kjøpe en sånn her og få hengt opp: https://stick.no/veps/vepsebol-waspinator-attrapp/ Skal visst ha heftig effekt= ingen veps 🐝 Anonymkode: 6bb15...951 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:02 #4 Skrevet torsdag kl 14:02 Snakk med styret. Evt kjøp vepseskum på FK. Meget effektivt. Anonymkode: 07903...b87
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:06 #5 Skrevet fredag kl 12:06 Tipper dette inngår i byggforsikringen. Så ta kontakt med styret, så kommer det noen profesjonelle og ordner opp. Anonymkode: 380fe...d85
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:52 #6 Skrevet fredag kl 13:52 Ble skuffet styre vil ikke ta det. Måtte ordne selv. Rart er jo utenfor. Anonymkode: ebd88...31e
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 15.52): Ble skuffet styre vil ikke ta det. Måtte ordne selv. Rart er jo utenfor. Anonymkode: ebd88...31e Det var overraskende Anonymkode: f640c...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå