Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Hva mener en gift mann om dette til ei han tidligere har hatt et forhold til: "Du rører fortsatt altfor manger strenger i meg"
Sun Mei Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 At han fremdeles føler ett eller annet for henne
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Jeg undrer på hvordan menn kan si noe sånt til noen når de er gift? Hvis han fortsatt har følelser for noen andre, kan han umulig være lykkelige der de hører hjemme! Stakkars henne han er gift med!
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Han gjennopplever seg selv som hovedrolleinnehaver i sin egen private idiotiske såpeopera. Der... En som kaller en spade for en spade!
Minien Skrevet 25. mars 2006 #5 Skrevet 25. mars 2006 Jeg tror han likevel kan ha det topp med sin nåværende, men at han kanskje ikke helt har klart å glemme den forrige. Jeg tror man alltid vil ha "gamle flammer" man ikke helt klarer å glemme, men som ikke er noen trussel i det nye forholdet.
Gjest Ester Skrevet 25. mars 2006 #6 Skrevet 25. mars 2006 Det at han sier altfor mange, gjør det til noe negativt, mener jeg.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #7 Skrevet 26. mars 2006 Han gjennopplever seg selv som hovedrolleinnehaver i sin egen private idiotiske såpeopera. Der... En som kaller en spade for en spade! ←
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #8 Skrevet 26. mars 2006 Han mener at han vil ha sex med den har nå og den han tidligere hadde. Han tenker på nuet der og da og aldri framover. Han vil ha både pose og sekk og masse sex. Derfor prøver han seg på alle han har mulighet for å få noe fra, inkludert gamle flammer. Bare dumme jenter sier "ja".
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #9 Skrevet 27. mars 2006 Jeg tror han likevel kan ha det topp med sin nåværende, men at han kanskje ikke helt har klart å glemme den forrige. Jeg tror man alltid vil ha "gamle flammer" man ikke helt klarer å glemme, men som ikke er noen trussel i det nye forholdet. ← Det er ikke snakk om å glemme den forrige.. For dette handler nemlig om et forhold mens han er sammen med sin nåværende... Derfor, Hva mener han??
Gjest ung23 Skrevet 27. mars 2006 #10 Skrevet 27. mars 2006 Er der selv! Han vil ha deg igjen, enkelt og greit! Han klarer ikke glemme deg, har fortsatt følelser - men antageligvis vil han heller ikke nå gjøre noe ut av det...................
Abr@xas Skrevet 27. mars 2006 #11 Skrevet 27. mars 2006 Altfor mange, skulle vel bety at han ikke er helt følelsesmessig ferdig med vedkommende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå