AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Min samboer vil ha masse sex, men det virker ikke som han vil ha et forhold.. om det gir mening? Han er ikke interessert i å kysse eller klemme, han gjør aldri noe for å være romantisk. Han er ikke flink til å bruke såpe/deo/godlukt.. Vi har kommet dit at han fiser og piller nede foran meg. Det er ikke noe pashion eller spenning noen gang. Vi er kranglete og krangler mye. Jeg tenker jo at sex vil løse noe for han, men ikke for meg. Tanken på sex gjør meg uvel. Jeg liker ikke det. Hva tenker dere er løsningene her? Anonymkode: d16e4...80a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Haha, sånn var eksen min også. Klaget på manglende initiativ fra min side og at jeg aldri begjærte han. Det at han prompet hele tiden, og gjerne gjorde et stort nummer ut av det, pillet seg konstant i nesa, satt tven på rally og nesa i mobilen mens det var en sti av skitne klær og generelt skittent hus (skrudde bil hjemme i kombinasjon med hvite husvegger). Sleng på hullete Harley Davidson klær og crocs, og så lurer han på hvorfor jeg ikke begjærte han😂 det ble et kortvarig forhold. Grøss og gru… hva tenkte jeg på?! Anonymkode: 7c025...f2e 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Blir jo litt sånn en forventning om at jeg skal ha sex, men jeg kan ikke forvente en innsats. I tillegg er det- for meg- umulig å ha sex om det er så dårlig stemning hele tiden. Ja brudd er nok noe som ligger i luften. Ingen får sine behov tilfredsstilt. Jeg trenger å få litt kjærlighet, en gang hørte jeg noen som sa at «det viktige forspillet starter på kjøkkenet i det du gir henne et kyss og skryter litt av henne». Det er nok sant i mange tilfeller. Jeg klarer ikke ha null forhold hele dagen og så skal vi ha sex. Det går ikke. Men min mann tror at «alle andre» har så mye sex… Men det er nok ikke SÅ enkelt.. Anonymkode: d16e4...80a
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Du skriver at du har dårlig samvittighet. Hvorfor det ? Han vil jo ikke gi deg det du vil ha og du vil ikke gi det han vil ha. Enten må dere snakke sammen ellers er løpet kjørt Samboeren min er bonde og ja, han stinker innimellom, spesielt i gylle-tidene med slått og med fjøs-arbeid. Men jeg tenner likevel på han og gir litt f hvis jeg skal få meg noe. Anonymkode: ecae8...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min samboer vil ha masse sex, men det virker ikke som han vil ha et forhold.. om det gir mening? Han er ikke interessert i å kysse eller klemme, han gjør aldri noe for å være romantisk. Han er ikke flink til å bruke såpe/deo/godlukt.. Vi har kommet dit at han fiser og piller nede foran meg. Det er ikke noe pashion eller spenning noen gang. Vi er kranglete og krangler mye. Jeg tenker jo at sex vil løse noe for han, men ikke for meg. Tanken på sex gjør meg uvel. Jeg liker ikke det. Hva tenker dere er løsningene her? Anonymkode: d16e4...80a Når ble dere kjent? Datet dere, og hvor lenge datet dere? Når valgte dere å flytte sammen? Hvem tok kontakt først? Hvor mange år og måneder har dere bodd sammen? Når ble du første gang irritert over hans holdning? Hvor mange ganger i uka blir du irritert over hans holdninger? Hvordan var dere romantisk i begynnelsen av forholdet? Hvilke sexy undertøy benytter du deg av? Hvilken klesstil har du daglig? Er det aldersforskjell mellom dere? Hvordan kommuniserer dere i hverdagslivet? Hvem lager middag hjemme? Hvilke fritidsutflukter har dere? Er dere oppvokst i samme by eller landsby? Har dere begge høyutdannelse? Har dere uttalt ovenfor hverandre om drømmene deres? Vil du avslutte forholdet, finner du lett et sted å flytte til og har et lager å plassere tingene dine? Anonymkode: e6e03...93c
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Først og fremst, ikke ha dårlig samvittighet. Å holde på sånn høres jo helt forkastelig ut. Likevel, har du forsøkt å kommunisere dette? Jeg har selv vært i et forhold som var sexløst i flere måneder fra dama sin side, og jeg hadde gjort omtrent hva som helst der og da for å fikse det om hun bare forklarte problemet til meg, noe jeg etterspurte men ikke fikk svar på. Hun var utro,- men det er likevel ikke poenget. Poenget er hvis han er noenlunde oppegående tviler jeg ikke et sekund på at dette er noe han kommer til å jobbe med hvis sexlivet er viktig for han. Snakk sammen. Anonymkode: a9c98...8f8
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min samboer vil ha masse sex, men det virker ikke som han vil ha et forhold.. om det gir mening? Han er ikke interessert i å kysse eller klemme, han gjør aldri noe for å være romantisk. Han er ikke flink til å bruke såpe/deo/godlukt.. Vi har kommet dit at han fiser og piller nede foran meg. Det er ikke noe pashion eller spenning noen gang. Vi er kranglete og krangler mye. Jeg tenker jo at sex vil løse noe for han, men ikke for meg. Tanken på sex gjør meg uvel. Jeg liker ikke det. Hva tenker dere er løsningene her? Anonymkode: d16e4...80a Løsningen må være at han får grunnleggende opplæring i hygiene og oppførsel. Anonymkode: 2df97...ca1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli Flytt ut. Slå opp. Skill veier. At du har dårlig samvittighet for å ikke ville ha sex er helt bortkastet. Du elsker ham ikke og han elsker ikke deg. Anonymkode: 9944c...bb2
Gaia Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Min samboer vil ha masse sex, men det virker ikke som han vil ha et forhold.. om det gir mening? Han er ikke interessert i å kysse eller klemme, han gjør aldri noe for å være romantisk. Han er ikke flink til å bruke såpe/deo/godlukt.. Vi har kommet dit at han fiser og piller nede foran meg. Det er ikke noe pashion eller spenning noen gang. Vi er kranglete og krangler mye. Jeg tenker jo at sex vil løse noe for han, men ikke for meg. Tanken på sex gjør meg uvel. Jeg liker ikke det. Hva tenker dere er løsningene her? Anonymkode: d16e4...80a Æsj. Dårlig hygiene er skikkelig turn-off. Hvis han ikke er villig til å fikse på dette, og heller ikke vil være romantisk med deg, så er det bare å droppe fyren. Ta en prat med han først da. Hør hva han egentlig vil ha ut av dette forholdet. Endret 29. juli av Gaia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå