AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Hurra!! Etter mange år med slit og strev har jeg endelig greid å snu retningen. mangler fortsatt 20 kg, men nå føles det endelig mulig å få det til 🙏😃 Anonymkode: 197bc...b04 6 10 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Så flott! Hvor lang tid brukte du og hva har du gjort? Jeg går ganske greit ned ca 7kg, men så er det stopp hver gang, stopp i mange uker, og så går jeg opp igjen. Anonymkode: 503ae...654 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Gratulerer! Det er MYE!!!🎉👏🏻 Anonymkode: 876ca...b76 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hurra!! Etter mange år med slit og strev har jeg endelig greid å snu retningen. mangler fortsatt 20 kg, men nå føles det endelig mulig å få det til 🙏😃 Anonymkode: 197bc...b04 Så flott, jeg strever med å gå ned mine 5 kg, så, hva gjorde du ? Anonymkode: 93f65...ff3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Gratulerer TS! Du har sikkert jobbet for det. Det er bra, men den tøffeste jobben er foran deg, fordi jo mer man går ned jo hardere blir det. Jeg har gått ned 30 kilo og selv om det i starten føltes skikkelig tungt ble det tyngre jo nermere idealvekten jeg kom, og nå som jeg er der er det blodtungt å holde seg der, det krever at jeg er "på" hver dag - hele tiden.. Så mens du feirer (for du må huske feire!) må du ikke glemme fokuset, målet og jobben som gjenstår.. Lykke til med de neste 20! Du kan om du vil ❤️ Anonymkode: be1af...882 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Inspirerende! Godt jobba. Anonymkode: 8fdbe...267 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så flott, jeg strever med å gå ned mine 5 kg, så, hva gjorde du ? Anonymkode: 93f65...ff3 Først noen uker med carnivore og så over på lavkarbo og lavkalori. Ca 1350 kcal pr dag. skeier skikkelig ut en dag pr uke og nyyyter de dagene 😃😃 ts Anonymkode: 197bc...b04 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli Kjempebra jobba🎉 Gratulerer og ønsker deg lykke til i fortsetningen! Anonymkode: 6eb6c...246
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå