AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Lurer på om det er noen her som er kjent de medisinene? Anonymkode: 1c3bc...132
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Jeg kjenner til Zoladex men ikke letrezol. Fikk Zoladex pga endometriose men forstår det brukes også i behandling av brystkreft. Så du må nok skrive mer kontekst.Zoladex gjør jo at man kommer i kunstig overgangsalder og de bivirkningene man kan få da. Anonymkode: 11bb2...823
Perfume Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Bruker Letrezol, men ikke Zoladex. Etter brystkreft.. Brukt ca en måned bare, så ikke fått store bivirkninger utenom: muskel og leddsmerter, mer hetetokter ( hadde fra før da jeg fjernet eggstokker for flere år siden) og litt kvalme/ oppkast i starten.. Siste har gått over nå... Litt surrete i hue også kanskje... Men mye av det kan vel komme etter lengre tid... Hva lurer du på?
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Perfume skrev (45 minutter siden): Bruker Letrezol, men ikke Zoladex. Etter brystkreft.. Brukt ca en måned bare, så ikke fått store bivirkninger utenom: muskel og leddsmerter, mer hetetokter ( hadde fra før da jeg fjernet eggstokker for flere år siden) og litt kvalme/ oppkast i starten.. Siste har gått over nå... Litt surrete i hue også kanskje... Men mye av det kan vel komme etter lengre tid... Hva lurer du på? Tusen takk for svar 😊 har brukt de ca 2 mnd nå , merker bare at jeg ikke helt klarer å glede meg over ting slik som jeg gjorde før . Ønsket vel bare å høre andre sine erfaringer. Kan jeg spørre om det er hormon følsom brystkreft du hadde også? Kjedelig å høre at du også måtte gå igjennom dette, men samtidig godt å vite at en ikke er alene på en måte . Anonymkode: 1c3bc...132 1
Perfume Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tusen takk for svar 😊 har brukt de ca 2 mnd nå , merker bare at jeg ikke helt klarer å glede meg over ting slik som jeg gjorde før . Ønsket vel bare å høre andre sine erfaringer. Kan jeg spørre om det er hormon følsom brystkreft du hadde også? Kjedelig å høre at du også måtte gå igjennom dette, men samtidig godt å vite at en ikke er alene på en måte . Anonymkode: 1c3bc...132 Skjønner ❤️ Ja hadde østrogen følsom brystkreft.. Fjernet begge brystene for bare to mnd siden. Ja, har hørt andre har slitt med glede og depresjon, er visst vanlig. Heldigvis har jeg ikke fått enda, håper jeg slipper. Når kjente du det først? Har du andre bivirkninger? Uff ja, ikke gøy at flere må gjennom dette.. Men som du sier er det en slags trøst at man ikke er alene. Så føler det samme som deg. ❤️ Håper at dine plager går over snart, for det er vel noe av det verste å være uten glede og sånn😔❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå