AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:10 #1 Skrevet tirsdag kl 09:10 Hei Hva gjør dere med dets 12/13 åring i ferien merker det ikke er så lett å få han med på ting som før.Han vil helst være med venner og sparke fotball.Det er jo forståelig det men trenger litt tips til hva gjøre og hva barna deres gjør i den alderen. Anonymkode: 564a6...2bc 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:13 #2 Skrevet tirsdag kl 09:13 Mine elsker når vi drar seint på kvelden for et kveldsbad f.eks. Også er de glade i å være med å fiske i et skogsvann i går til i nærheten av huset. Ellers så er vi jo bortreist 3-4uker sammen, så når vi da er hjemme er det mye fotball med gutta. Og tenker jeg er helt innafor etter en mnd med foreldrene sine. Anonymkode: 25c4e...739 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:26 #3 Skrevet tirsdag kl 09:26 Ingenting. Han er stor nok til å være med vennene sine. 1 uke på ferie i utlandet er alt vi har gjort sammen denne sommeren Anonymkode: 1877f...992 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:18 #4 Skrevet tirsdag kl 10:18 De to første ukene var hun mye sammen med venner og hadde venner på overnatting stort sett hver dag. Så reiste vi en uke til Italia. Etter det har hun hatt med en venninne på hytta en ukes tid. Nå er hun på hytta resten av ferien med oss alene. Jeg ser at det ikke er like lett å få henne med som før, men stort sett går det greit med en liten dytt. Hun koser seg stort sett når vi kommer i gang. Hun er glad i å bade, spille brettspill og oppleve nye steder. Anonymkode: f2ab2...a3e 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:31 #5 Skrevet tirsdag kl 17:31 Strandturer, overnaatting i telt i hagen, var med ei venninne til hennes hytte i 5 dager, en dag på fornøyelses park mei ei kusine....ellers har hun deltatt i oppussing, kantklipping og annet gårdsarbeid, sett på ipad, vært på shopping og snakket med venner i tlf Anonymkode: a0783...5c3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:48 #6 Skrevet tirsdag kl 17:48 Med mindre vi drar noe i gang - ingenting. Har en sønn på 12, mor og jeg er skilt. Når vi er utenlands og været er bra er han glad i å bade. Ellers vil han stort sett sitte på iPad/mobil. Vi har hatt en utenlandstur, ellers har mor stort sett hadde opplegg/sommerskole m.m. i sine uker. Jeg hadde håpet å slippe det i min siste uke, men det ser ut til at jeg må betale for noe kurs mens jeg jobber for å få ham ut av huset. Hvis ditt barn er glad i å spille fotball med kompiser er jo det kjempebra. Hadde gitt mye for at min sønn skulle gjort det. Anonymkode: bdc08...201
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:11 #7 Skrevet tirsdag kl 18:11 Hvis han helst vil være med venner og finne på ting med dem i ferien - la han! Det er jo det aller beste! Min 15 åring er også stort sett med venner, trenger ikke å aktiviseres. Anonymkode: a83ed...9f5 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:28 #8 Skrevet tirsdag kl 18:28 Vi bader en hel del. 12 åringen sier aldri nei til det, men synes det er ekstra gøy når det passer å ha med seg venner/treffe venner der. 10 åringen har vært vanskeligere å få med på ting dette året. Hun vil bare være med venner, spise is og late seg i sola. Hun er med på bading om det er varmt nok i lufta, type 26 grader eller mer. Jeg lar barna styre ferien i stor grad selv, og så kan jeg heller komme med forslag til ting å gjøre alt etter hva været byr på. Det hender de kommer med egne forslag eller motforslag også, og det er fint. Anonymkode: 61c12...223
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:43 #9 Skrevet tirsdag kl 18:43 Min fyller 12 til høsten, har vært med familien på dagsturer til museum, fornøyelsespark, strandtur, bærplukking og sånt, men stort sett sitter hun med nesa i en bok dagen lang. Sånn var jeg også i den alderen, så da lar jeg henne være i fred. Anonymkode: 51e82...785 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:19 #10 Skrevet tirsdag kl 19:19 Da mine var 13 så jobbet de litt over halve ferien. Den andre delen var de på hytta med oss og litt i campingvogn til besteforeldre Anonymkode: a3924...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå