monroe927 Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Heisann! vi venter nummer 3 - og er like spent som de 2 første! Fra før har vi en jente og en gutt, og vi har ikke noen preferanser denne gangen - men er uansett veldig nysgjerrig på hva som gjemmer seg inni der! Vi dro på privat ultralyd helt i slutten av uke 15, og fikk beskjed om at dette var et veldig okei tidspunkt for å se kjønn, men ble ikke så lett som det. Gynekologen var veldig usikker på hva han mente at det var, spesielt ettersom han måtte zoome veldig inn på for å se noe. Så man ser ikke lårbeinet eller lignende på bildet. Endte uansett opp med å «helle» litt mer mot det ene enn det andre😅 (På samme tidspunkt med de to andre synes jeg det var mye enklere/tydeligere hva som skjulte seg der inne). Noen som har hatt litt lignende ultralydbilder, og fikk noe bedre svar enn oss?🤩 Del gjerne erfaringer eller kvalifiserte/ukvalifiserte gjett😅
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Jeg har ikke peiling, jeg forstår knapt hva som er ansikt og hva som er rygg på ul-bildene av mine unger - men tips: spør chat GPT 🤭😄 Ville selvsagt ikke malt barnerommet og funnet navn basert på svaret, men den har jo ofte rett har jeg sett 🤭 Anonymkode: d9ac8...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå