Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært utsatt for vold i tidligere forhold og jeg forlot en for litt over 1,5 år siden som ble veldig dramatisk.  Fikk PTSD reaksjoner men har gått bra med meg i 1 år nå, etter kort tid med behandling.

Var på date med en jeg kjenner fra tidligere i mitt liv, og det gikk veldig veldig fint. Fram til han begynte å kysse meg, da reagerte jeg kraftig og fikk med engang store reaksjoner jeg ikke har hatt på over 1 år. Jeg føler avsky når noen prøver å klemme meg uten å spørre først og.

Jeg ble helt sjokkert av reaksjonen min og måtte bare dra derfra og sagt det ikke blir noe mer.

Første gang jeg møter en mann etter det som skjedde, da tenker jeg at jeg ikke er helt ferdig og trenger mer hjelp? 😢 Noen som har det samme?

Anonymkode: 64d1f...d06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke styre kroppen din som prøver å verne rundt deg, det er reptilhjernen som gjør at du føler frykt og vil stikke av. Får du psykologhjelp?

Jeg måtte få det for å kunne skille mine egne triggere og realiteten. Ta tiden til hjelp, om det hjelper å skrive ned det som skjer for å få det ut av kroppen så gjør det.

Har empati og forståelse for det du går igjennom ❤️ det er vanskelig med disse triggerne, men det blir bedre med tiden.

Anonymkode: 74ee4...f1e

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan bare en psykolog svare på. 💛

Lykke til. Det ordner seg nok hvis du jobber litt med det og beholder optimismen, tross alt. 

Anonymkode: 0c8ca...e6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...