Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Noen som vet hva "Stord Dialog" er? (Det var i alle fall det som kom omm på Gule Sider) De har ringt meg flere ganger for dagen nå, og legger på etter ett til to signal. I dag rakk jeg telefonen og en "" begynte å bable i vei. Da jeg spurte hva det gjeldt, la han på!!!!!!! Begynner å bli sinnsykt irritert- Regner med det er et firma som ringer rundt på vegne av andre... Hvordan kan jeg reservere meg???? Innlegget er redigert iht reglene. yvonne (mod) Endret 2. januar 2008 av yvonne
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Sympatiergrer meg...; AAAAHHHHHRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH
Seigdama Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Stord Dialog!!! De driver og ringer meg hele tiden også. Har holdt på i over en måned nå. Hva er dette for et selskap???
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 http://www.storddialog.no/ disse kanskje? ← Ser at de selger på vegne av bl.a. Chess. Da har jeg faktisk blitt oppringt enda mer enn jeg trodde, for jeg takket nei til Chess-abbonnement to ganger forrieg uke!!!! De hadde et telefonnummer på hjemmesiden sin.. Kanskje jeg skal begynne å terrorisere dem?? Hovedinnlegger
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 Du må gå inn på brønnøysundregister for og reservere deg mot tlf. salg. Husk og oppgi alle i husstanden sitt fødselsnr. ellers begynner de bare og spør etter en annen person Når det gjelder at det ringer en el. to ganger er vel det fordi tlf. selgers data ringer opp fler nr. på en gang, og vist tlf. selger er opptatt når du tar din ringene tlf. blir det bare "fort opptatt" signal. Sinnsykt irriterende!!!
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #8 Skrevet 24. mars 2006 Da har jeg reservert meg mot telefonsalg på brønnøysundregisteret. Det stod at det kan ta inntil tre måneder... Håper dette stopper på sikt, for det begynner å bli mye av det. Jeg har bare mobiltelefon, trodde ikke at de var så ivrige etter å ringe da? Hovedinnlegger
Seigdama Skrevet 24. mars 2006 #9 Skrevet 24. mars 2006 Det trodde ikke jeg heller. Jeg har også kun mobiltelefon, men synes jeg blir oppringt av slike hele tiden. De mest irriterende er de med skjult nummer.
*Anaïs* Skrevet 24. mars 2006 #10 Skrevet 24. mars 2006 Ja de ringer meg hver dag og! Samme tid hver dag
Gjest 2324 Skrevet 24. mars 2006 #11 Skrevet 24. mars 2006 Død over Stord Dialog.. Jeg vil IKKE ha eplesyreedikk!!!!!! Og de er faen meg de frekkeste folka jeg noensinne har vært borti, helt umulig å få inn et ord...
Amanlis Skrevet 25. mars 2006 #12 Skrevet 25. mars 2006 De ringte meg og la på en stund også. Til slutt fikk jeg tatt telefonen, og mannen fikk så hatten passa. Jeg fortalte han hvilken useriøs bedrift han jobbet i, som bare ringte og la på. Midt i mitt laaaaaange innlegg sier mannen "ja, men *navnet mitt*, er du ikke intressert i bla bla bla....." Det blei stille på dem gitt.
cosmo Skrevet 25. mars 2006 #13 Skrevet 25. mars 2006 Ja, Stord Dialoag drev og plaget livet av meg i et par uker og!! Ga seg ikke. Rekorden var vel 5 ubesvarte anrop på et par timer..Irriterende. Frekk var hun og. Da jeg sa nei takk til produktet, fikk jeg bare et nebbete "Nei da,så!!" tilbake Virket som det var veldig unge og umodene jenter som sitter der...
Sun Mei Skrevet 27. mars 2006 #14 Skrevet 27. mars 2006 Hmmm, lurer på om det er de som har terrorisert oss også i det siste
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #15 Skrevet 27. mars 2006 Ja, Stord Dialoag drev og plaget livet av meg i et par uker og!! Ga seg ikke. Rekorden var vel 5 ubesvarte anrop på et par timer..Irriterende. Frekk var hun og. Da jeg sa nei takk til produktet, fikk jeg bare et nebbete "Nei da,så!!" tilbake Virket som det var veldig unge og umodene jenter som sitter der... ← Slik var hun som ringte meg også, og hun spyttet ut også "du går glipp av veldig mange penger!!!!" så hev hun på. Forbrukerombudet og tv2 hjelper deg burde nok vært tipset om disse hjernedøde idiotene...
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #16 Skrevet 6. april 2006 heisann ser dere er veldig leie for at stord dialog ringer til dere heletiden. NÅ kommer vel eg til og bli skjellt ut som berre det. begynnte og jobbe der for 3 uker siden. og på vegne av stord dialog så får eg berre beklage så utrolig mye at dere opplever så mye terror i fra oss. det har seg sånn at når kundene ikke er interresterte så må vi sette en slutt status på dem om at de ikke er interrestert i produktet. ( eg selger for chess da, og er veldig veldig nøyen på og sette en slutt status på kundene om de ikke er interreserte) og beklagelig nok så har det seg sånn at det er noen av de eg jobber med så ikke setter en slutt status på folka. og de får ganske så mye kjeft i fra sjefen. og har fått mye pepper om at hvis de ikke kutter det ut så er det ikke en jobb for de der lenger. fordi meningen med telefonsalg er ikke og terrorisere andre. men og faktisk tilby et prøve produkt eller et billigere mobil abonnoment. det er også en dialer som ringer opp for oss. og vi sitter der med head settet og tar i mot samtalene. så fort noen svarer tlf så får vi det inn. men uheldighvis så har det seg sån at det er mangen om blir ringt opp igjen flere ganger til dagen. og det beklager eg veldig mye for. skal gi dere noen tips mot og ikke bli ringt opp igjen hehe. skjønner dere veldig godt at dere er sure på oss tlf selgere. men eg jobber berre der fordi eg bor på en veldig liten plass og det er ikke enkelt og skaffe seg jobb her liksom. hehe men ja til tipsene eg har til dere: som sagt eg skjønner veldig godt at dere er sure på tlf selgere. legg aldri på når du hører at det er en tlf selger som ringer. si heller at du ikke er interrestert før du legger på. ellers så får vi ikke satt en slutt status på deg og da blir du automatisk ringt opp igjen. i steden for og si hele leksa. så spar på ordene og si. eg er ikke interessert. fordi mangen av selgerene blir provoserte og setter ikke noe slutt status på deg. virker sikkert som om at eg forsvarer stord dialog veldig. men det gjør eg ikke. eg prøver berre og hjelpe. så husk om det er ei så hette Anne i fra Chess mobil så ringer i fra stord dialog så er det meg hehe ha en super kveld videre
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #17 Skrevet 6. april 2006 heisann ser dere er veldig leie for at stord dialog ringer til dere heletiden. NÅ kommer vel eg til og bli skjellt ut som berre det. begynnte og jobbe der for 3 uker siden. og på vegne av stord dialog så får eg berre beklage så utrolig mye at dere opplever så mye terror i fra oss. det har seg sånn at når kundene ikke er interresterte så må vi sette en slutt status på dem om at de ikke er interrestert i produktet. ( eg selger for chess da, og er veldig veldig nøyen på og sette en slutt status på kundene om de ikke er interreserte) og beklagelig nok så har det seg sånn at det er noen av de eg jobber med så ikke setter en slutt status på folka. og de får ganske så mye kjeft i fra sjefen. og har fått mye pepper om at hvis de ikke kutter det ut så er det ikke en jobb for de der lenger. fordi meningen med telefonsalg er ikke og terrorisere andre. men og faktisk tilby et prøve produkt eller et billigere mobil abonnoment. det er også en dialer som ringer opp for oss. og vi sitter der med head settet og tar i mot samtalene. så fort noen svarer tlf så får vi det inn. men uheldighvis så har det seg sån at det er mangen om blir ringt opp igjen flere ganger til dagen. og det beklager eg veldig mye for. skal gi dere noen tips mot og ikke bli ringt opp igjen hehe. skjønner dere veldig godt at dere er sure på oss tlf selgere. men eg jobber berre der fordi eg bor på en veldig liten plass og det er ikke enkelt og skaffe seg jobb her liksom. hehe men ja til tipsene eg har til dere: som sagt eg skjønner veldig godt at dere er sure på tlf selgere. legg aldri på når du hører at det er en tlf selger som ringer. si heller at du ikke er interrestert før du legger på. ellers så får vi ikke satt en slutt status på deg og da blir du automatisk ringt opp igjen. i steden for og si hele leksa. så spar på ordene og si. eg er ikke interessert. fordi mangen av selgerene blir provoserte og setter ikke noe slutt status på deg. virker sikkert som om at eg forsvarer stord dialog veldig. men det gjør eg ikke. eg prøver berre og hjelpe. så husk om det er ei så hette Anne i fra Chess mobil så ringer i fra stord dialog så er det meg hehe ha en super kveld videre ← Fint om du kan videreformidle til din sjef og kollegaer at dere bør endre salgsteknikk... Det er sikkert mange gode tilbud, men når jeg må løpe etter telefonen flere ganger for dagen, for at det så legges på etter to ring, da er ikke jeg i særlig humør til å høre på hva dere har å si... Det er sikkert effektivt for dere å ha en pc som ringer flere telefonnummer samtidig (og legger på alle samtalene dersom det er en av linjene som svarer), men dette er utrolig plagsomt for potensielle kunder. Det finnes sikkert både hyggelige og oppegående telefonselgere, men som med alt annet så er det noen som ødelegger for alle andre! En fortsatt fin kveld til deg og!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #18 Skrevet 7. april 2006 heisann ser dere er veldig leie for at stord dialog ringer til dere heletiden. NÅ kommer vel eg til og bli skjellt ut som berre det. begynnte og jobbe der for 3 uker siden. og på vegne av stord dialog så får eg berre beklage så utrolig mye at dere opplever så mye terror i fra oss. det har seg sånn at når kundene ikke er interresterte så må vi sette en slutt status på dem om at de ikke er interrestert i produktet. ( eg selger for chess da, og er veldig veldig nøyen på og sette en slutt status på kundene om de ikke er interreserte) og beklagelig nok så har det seg sånn at det er noen av de eg jobber med så ikke setter en slutt status på folka. og de får ganske så mye kjeft i fra sjefen. og har fått mye pepper om at hvis de ikke kutter det ut så er det ikke en jobb for de der lenger. fordi meningen med telefonsalg er ikke og terrorisere andre. men og faktisk tilby et prøve produkt eller et billigere mobil abonnoment. det er også en dialer som ringer opp for oss. og vi sitter der med head settet og tar i mot samtalene. så fort noen svarer tlf så får vi det inn. men uheldighvis så har det seg sån at det er mangen om blir ringt opp igjen flere ganger til dagen. og det beklager eg veldig mye for. skal gi dere noen tips mot og ikke bli ringt opp igjen hehe. skjønner dere veldig godt at dere er sure på oss tlf selgere. men eg jobber berre der fordi eg bor på en veldig liten plass og det er ikke enkelt og skaffe seg jobb her liksom. hehe men ja til tipsene eg har til dere: som sagt eg skjønner veldig godt at dere er sure på tlf selgere. legg aldri på når du hører at det er en tlf selger som ringer. si heller at du ikke er interrestert før du legger på. ellers så får vi ikke satt en slutt status på deg og da blir du automatisk ringt opp igjen. i steden for og si hele leksa. så spar på ordene og si. eg er ikke interessert. fordi mangen av selgerene blir provoserte og setter ikke noe slutt status på deg. virker sikkert som om at eg forsvarer stord dialog veldig. men det gjør eg ikke. eg prøver berre og hjelpe. så husk om det er ei så hette Anne i fra Chess mobil så ringer i fra stord dialog så er det meg hehe ha en super kveld videre ← Veldig fint at du sier i fra om tips til oss, og du bør også tipse sjefen din om at det finnes frekke, sure og arrogante selgere på arbeidsplassen din. Når en høflig svarer nei takk, så skal en ikke få slengt eder og galle tilbake, og en skal ikke oppleve at det er selgeren som legger på først etter å ha spydd av seg dette. Det ødelegger veldig mye for bedriften din, og ikke minst for bedriftene dere representerer (som igjen da vil slå tilbake på dere). Jeg mener fremdeles at de som ansetter og er teamledere ved Stord Dialog virkelig bør følge opp sine ansatte. Praksisen som blir utført av (enkelte) selgere er direkte uhørt! Det er sikkert bare et fåtall som holder på slik, og jeg sier IKKE at du er blant de! Men disse som fremtoner på en slik måte må lukes ut. Og et teknisk system som feiler må rettes opp. Både for deres og kundenes skyld.
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 23. november 2007 #19 Skrevet 23. november 2007 Teamledere og andre ledere i Stord Dialog gjør en kjempejobb med oss som jobber der. Dere som ikke vet noe om oss, har heller ingen grunn til å snakke nedverdigende om oss. Det er som "Anne" sier her, hvis de vi ringer legger på før vi får behandlet statusen, blir de liggende på listen.Det lureste du gjør er å si på en HYGGELIG måte at du ikke er intressert, og at du i såfall har blitt ringt opp flere ganger.Så ordner vi det..Er ikke så mye å være sur for, hør på det vi måtte ha å si, i 7 av 10 tilfeller kan vi levere dere noe billigere og bedre en det dere måtte ha, enten det gjelder mobilabb,Bredbånd eller Fasttelefoni/IP-telefon. Har du noe som er billigere/bedre eller en binnende avtale, så er det ikke værre en å si det. Vi i Stord Dialog selger Kvalitetsprodukter fra kjente merkenavn. Og til de usaklige utspill om at vi er "idioter" osv.Det sier vel heller litt om deg hvis du dømmer oss utifra jobben vi gjør.
Gjest Blondie65 Skrevet 23. november 2007 #20 Skrevet 23. november 2007 Når det gjelder at det ringer en el. to ganger er vel det fordi tlf. selgers data ringer opp fler nr. på en gang, og vist tlf. selger er opptatt når du tar din ringene tlf. blir det bare "fort opptatt" signal. Sinnsykt irriterende!!! Takk for opplysningen. Da blir det en skriftlig klage til forbrukerrådet for denne praksisen for nå er jeg faktisk møkk lei akkurat dette. Det ringer, i det jeg tar telefonfanskapet så legges det på. Det ringer igjen, samme dritten. Med mindre man har telefonen på øret i det de ringer rekker man ikke ta den. Det her på tross av reservasjon. Er så lei så lei. De mest seriøse kan man da ringe tilbake til og få en telefonsvarer som forteller hvem det er som har ringt. Så vet man i alle fall om det er en man allerede har kundeforhold hos. De har jo lov å ringe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå