Gå til innhold

Hva hadde du gjort på en date, hvis du fikk masse luft i magen eller diaré?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man i slike situasjoner?  Blir på daten, eller drar hjem?

Anonymkode: dbf65...363

Skrevet

Drar hjem. Man kan jo bli syk... smittsom omgangssyke feks.💩 

Anonymkode: 197dd...03b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Unnskyldt meg og gått hjem. 

Anonymkode: d03f8...64f

Skrevet

Unnskyldt meg og gått hjem

Anonymkode: 4835a...757

Skrevet

Jeg har kronisk diaré etter tarm operasjon. 
Stort sett merker jeg i forkant hvis jeg har en dårlig dag. 
hadde det kommet akutt hadde jeg avsluttet daten

Anonymkode: 53c55...b96

Skrevet

Gått på do og tatt det deretter.

Det er jo en helt naturlig ting, men kjedelig. Blir nok ikke sex på denne daten🤣

Anonymkode: 7fd4f...346

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Voksenbleie og latet som ingenting...

Anonymkode: 99043...0b6

Skrevet

Unnskyldt meg og gått hjem. Man kan jo bli syk…

Skrevet

Hadde dratt hjem, og skyldt på sykdom.

Jeg har ibs, og i starten når jeg dater noen, så er det slitsomt. Da må jeg spise lite, være veldig nøye med hva jeg spiser, og ta avføringsmiddel. Sånn så det er mindre sannsynlighet for diaré og luft i magen. 

Anonymkode: 0c1e5...6a3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg, hadde nok sagt, unnskyld, og dratt, hjem.

Anonymkode: ee95d...5e4

Skrevet

Fått panikk og reist hjem i en fart (pun not indented)

Opplevde noe ganske sykt nå i våres da jeg datet en fyr, han fikk diaré og sa han fikk vondt i magen og måtte låne toalettet mitt, jeg sa null problem og tenkte ikke noe over det. Men han hadde døren åpen og stønnet og lagde voldsomme lyder, og etterpå sa han «ikke gå inn det stinker». Mistet all interessen, ikke fordi han fikk diaré men fordi han må ha vært mentalt tilbskestående som ikke lukker døren og lager høylytte lyder, det er å bry seg FOR lite på date altså 😳

Anonymkode: 885a3...bf0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Opplevde noe ganske sykt nå i våres da jeg datet en fyr, han fikk diaré og sa han fikk vondt i magen og måtte låne toalettet mitt, jeg sa null problem og tenkte ikke noe over det. Men han hadde døren åpen og stønnet og lagde voldsomme lyder, og etterpå sa han «ikke gå inn det stinker». Mistet all interessen, ikke fordi han fikk diaré men fordi han må ha vært mentalt tilbskestående som ikke lukker døren og lager høylytte lyder, det er å bry seg FOR lite på date altså 😳

Døren oppe??? Man har da ikke døren oppe med diaré om man bor sammen i 20 år heller. Æsj!

Anonymkode: ca24c...f31

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Døren oppe??? Man har da ikke døren oppe med diaré om man bor sammen i 20 år heller. Æsj!

Anonymkode: ca24c...f31

Godt poeng, hadde samboer i 9 år og aldri sett han på do da han alltid lukket døren (as he should). Og dette var bare andre date med en fyr, første date drink ute og andre date filmkveld hos meg. Sykt nok kunne han ikke fatte hvorfor jeg ikke ville ha en tredje date, og brukte lang tid på å la meg være i fred. 

AnonymBruker
Skrevet

På første date med kjæresten ville han plutselig ut (minus 15 grader).

Andre date sa han hvorfor, han hadde mye gass. Og nå ville han bli ferdig med dette og kunne fise foran meg. Jeg sa ok, kjør på. Bedre enn å holde det inne😁 Men jeg gjør det ikke foran han da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Æsj, ja 

Men kanskje det var en test for å se hva du tolererer i et forhold 😬 og kanskje han ville ha medlidenhet for helvete som var på gang på dassen

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Voksenbleie og latet som ingenting...

Anonymkode: 99043...0b6

For det lukter jo ikke ...🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2025 den 15.59):

Hadde dratt hjem, og skyldt på sykdom.

Jeg har ibs, og i starten når jeg dater noen, så er det slitsomt. Da må jeg spise lite, være veldig nøye med hva jeg spiser, og ta avføringsmiddel. Sånn så det er mindre sannsynlighet for diaré og luft i magen. 

Anonymkode: 0c1e5...6a3

Hva funker å spise for deg for å ha minst mulig sjanse for å bli dårlig? Sliter med det samme selv.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 29.7.2025 den 9.04):

Stakkar da og det mener jeg av erfaring… ikke meg men partneren. Det var det der med kommunikasjon og være trygge på hverandre selv om det er første date. Diaré …ja da hadde jeg reist hjem eller bedt partneren reise hjem og ta det en annen dag. Enkelt og greit🥴

Endret av Husomvarderfør
.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...