Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drar du hvert år til samme sted i sommerferien! Hytte,hotell, Camping, spikertelt?  Fortell! 

Anonymkode: 555d3...7d6

Skrevet

Nei. Men noen finner glede og trygghet i dette, noen pga familie venner. 

Vi ønsker å oppleve nye ting 😊 Vi kan såklart dra tilbake til kjente steder, å ha et ønske om det ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men vi har faste plasser vi drar tilbake til gjennom et år. 

Sommeren er som regel to uker sørover i Europa, der vi både besøker nye steder, og ofte også er steder vi har vært før. Noe norgesferie, som kan variere mye, men alltid handler om slekt/venner. Og en storbytur av typen hoppe-på der det er greit vær - ofte til steder vi har vært før. 

Anonymkode: 27fd6...125

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært i Legoland 

Anonymkode: d63cd...032

Skrevet

Pleier å dra nye steder om sommeren/vinter/høst, men reiser alltid tilbake til London 1-2 ganger per år i tillegg. Bor stort sett på de samme hotellene, men hva vi gjør i London kan variere litt.

Skrevet

Ja. Har feriehus i utlandet, så alle ferier går dit. Men når vi først er der så tar vi både dagsturer og overnattingsturer til andre steder i nærheten, så får uansett variasjon i feriene våre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hytte og er der i vinterferien, påskeferien og én uke om sommeren. Har også familie i utlandet, så vi er der én uke i sommerferien og i juleferien. Så det er egentlig bare høstferien og én uke om sommeren vi kan velge reisemål selv. Kjenner at det er litt kjipt. Vi MÅ jo ikke verken på hytta eller til familien i utlandet, men det blir til at det blir sånn hvert år. Drømmer om en lengre, eksotisk ferie utenfor Europa ...

Anonymkode: abf52...6a5

• Liker 1
Skrevet

Ja, vi har alltid én uke på en bestemt plass. Resten av ferien varierer. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi reiser på hytta hvert år og flere ganger i året. Men vi reiser også til nye steder. Vi er reiseglade og liker å oppleve nye steder, samtidig som vi liker ro og fred på hytta. 

Anonymkode: 72e8b...dc8

AnonymBruker
Skrevet

Hytta i alt av ferier. Mest fordi venner og familie er i området, men også fordi vi har hund. 

Anonymkode: 9f2b4...eb4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hytta til svigers hvert år og ellers i året. Fast på jakt og fiskedsgene på Elverum, legges da opp som ferie gjort i 25 år

Anonymkode: e7ca9...714

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg reiser på hytta jevnlig, men ellers liker jeg å reise til nye steder. Jeg har en del byer jeg er glad i, og ofte reiser til, men bor da gjerne i forskjellige deler av byen, oppsøker nye steder osv. Selv om jeg er i f.eks London minst to ganger i året er det mye jeg ikke har sett, og ikke minst, mange puber jeg ikke har besøkt. I tillegg er det steder jeg ofte er innom uten at de i seg selv er mål for turen, f.eks en dag eller to i Hamburg eller Basel på togtur nedover Europa. 

Anonymkode: aad0d...1e8

Skrevet

Delvis. Lenge hadde vi bare Rodos/Symi som fast destinasjon, men nå som vi har bedre råd og kan unne oss to Hellas-turer i året, har vi utvidet med en tur til Kreta (Khania og Paleokhora). På Rodos bor vi på forskjellige plasser (i år skal vi teste en liten leilighet øverst i gamlebyen), i Khania er det alltid det samme hotellet der vi er blitt venner med paret som driver som stedet. Paleokhora er egentlig ganske nytt for oss, vi har bare vært der to ganger og skal tilbake neste år. Hvor vi bor, avhenger av hva som er ledig – vi bodde bra i år, men neste år var allerede bortbestilt da vi sjekket, så vi fant en annen leilighet i sentrum. Det  irriterer meg litt at man må være så fordømt tidlig ute, men vi er åpenbart mange om beinet.

AnonymBruker
Skrevet

Har et feriehus 150 mil unna, er der hver sommer, minst. Men har familie der og har vært der hele livet.

Ellers har vi vært mye i Hellas feks, men så å si aldri på samme sted. Har vært i London noen ganger og andre storbyer feks, men ikke snakk om hvert år, nei.

Anonymkode: ffbaa...6a8

Skrevet

Nei. Er glad i storby og prøver å besøke en ny by hvert år 

AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (12 timer siden):

Pleier å dra nye steder om sommeren/vinter/høst, men reiser alltid tilbake til London 1-2 ganger per år i tillegg. Bor stort sett på de samme hotellene, men hva vi gjør i London kan variere litt.

Har du London tips som er fine for gutter på 16-17 og mødre?

Anonymkode: de5c5...583

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke så mange sommere med barna før de ikke vil være med på ferie lengre, så vi prioriterer å oppleve nye ting. 

Anonymkode: 2a28f...e40

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg ikke giddet… Lei hytta til svigers etter 1 gang.

Anonymkode: 5afcb...5ae

AnonymBruker
Skrevet

Ferierer på hytta om sommeren. Tar en uke i syden på høsten, en i vinterferien og i tillegg til påsken hvis vinteren har vært fæl.

Anonymkode: aa664...790

AnonymBruker
Skrevet

Vi reiser til samme plass i "syden" hvert år. Ikke samme hotell da :) 

Begrunnelsen for dette er som å kjøpe ei flaske vin- vi går for det kjente og kjære etter å ha prøvd mange nok steder/flasker som er ikke passer oss.

Livet er for kort til å drikke dårlig vin!

Anonymkode: 02065...601

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...