AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Når velger du strømpebukser for stayups eller omvendt? Jeg har noen stayups liggende, men de er ubrukte. Anonymkode: 353c8...995
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Bruker aldri strømpebukser. Bruker kun stayups Anonymkode: c6beb...386
AnonymBruker Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli Alltid strømpebukser med hold-in. Må bare ha det, punktum. Anonymkode: c0aab...08a
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alltid strømpebukser med hold-in. Må bare ha det, punktum. Anonymkode: c0aab...08a Dette. Hold-in og push-up er best. Alltid strømpebukse. Anonymkode: b80ba...101
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Alltid strømpebukser med hold-in. Må bare ha det, punktum. Anonymkode: c0aab...08a Dessuten en som rekker høyt i livet😁 Anonymkode: c0aab...08a
AnonymBruker Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli Jeg bruker strømpebukse utelukkende for varme. Så noen strømper som stopper midt på låret gir meg ingen ting. Men sikkert praktisk til sitt bruk. Hovedproblemet med de for meg, er at jeg ikke liker noe som strammer på lårene, og grunnen til atjeg bruker strømpebukse i stedet for sokker, er at jeg ikke liker at sokker strammer på leggen heller. Men jeg er veldig glad at strømpebukse finnes, som ikke strammer noe sted. Anonymkode: 3910b...352
AnonymBruker Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli Brukte stay ups da jeg hadde løperlår. Rakner ikke så lett fordi det blir mindre av og på. Anonymkode: 96ce9...089
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå