AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli «There is a new invoice with the number *********** available for you. You can download it in Settings -> Payment. The grand total will be debited automatically.» Anonymkode: c802f...7c3
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Kan du ikke sjekke bankkontoen din? På kontoutskriften eller i oversikten over transaksjoner vil det komme fram om beløpet er trukket/betalt. Anonymkode: d138b...f0f 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Videre: Betyr det at det bare blir trukket fra automatisk? (Sorry jeg er ekstremt treg i dag) Anonymkode: c802f...7c3
Snublefot62 Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Altså. Er dette en vare/tjeneste du har bestilt? Har du fått varen/tjenesten? La du inn kredittkortet ditt når du bestilte eller avtalte dere faktura pr e-post? Med mindre du har lagt inn kortet ditt så er det lite sannsynlig at dette går automatisk. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Altså. Er dette en vare/tjeneste du har bestilt? Har du fått varen/tjenesten? La du inn kredittkortet ditt når du bestilte eller avtalte dere faktura pr e-post? Med mindre du har lagt inn kortet ditt så er det lite sannsynlig at dette går automatisk. Det er en email jeg betaler for årlig. €12 hvert år. La inn kredittkortet ved starten av. Anonymkode: c802f...7c3
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Ville dobbeltsjekket at dette ikke er svindel. Importutgifter brukes som påskudd for svindel ofte. Anonymkode: b38a8...518
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en email jeg betaler for årlig. €12 hvert år. La inn kredittkortet ved starten av. Anonymkode: c802f...7c3 Da er det vel bare å sjekke om det er trukket på kortet Anonymkode: 38939...755 1
aksase Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli (endret) Jeg tolker fakturaen slik at dette er betaling for et årsabonnement på et eller annet. Ser at det er betalt samme beløp i 2024. Det står også på fakturaen at beløpet vil bli automatisk trukket fra det kredittkortet som du har registrert hos denne leverandøren. Fakturaen er altså bare et varsel om at nå forfaller årsabonnementet til betaling og det blir snart trukket fra kortet ditt. Du trenger ikke foreta deg noe. Beløpet blir trukket på den dagen som er angitt på fakturaen som forfallsdato. Endret 29. juli av aksase 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er det vel bare å sjekke om det er trukket på kortet Anonymkode: 38939...755 Jeg ser ikke at noe er trukket fra ennå 😟 Anonymkode: c802f...7c3
AnonymBruker Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli aksase skrev (Akkurat nå): Det står også på fakturaen at beløpet vil bli automatisk trukket fra det kredittkortet som du har registrert hos denne leverandøren. Fakturaen er altså bare et varsel om at nå forfaller årsabonnementet til betaling og det blir snart trukket fra krotet ditt. Takk! 🤗 Anonymkode: c802f...7c3
AnonymBruker Skrevet 30. juli #12 Skrevet 30. juli Jeg spurte en AI og fikk til svar at: så da regner jeg med det. Anonymkode: c802f...7c3
AnonymBruker Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (På 29.7.2025 den 8.20): Jeg ser ikke at noe er trukket fra ennå 😟 Anonymkode: c802f...7c3 AnonymBruker skrev (På 29.7.2025 den 8.09): Videre: Betyr det at det bare blir trukket fra automatisk? (Sorry jeg er ekstremt treg i dag) Anonymkode: c802f...7c3 Ser ut som at det ble trukket i går. Er det ikke trukket/reservert på kredittkortet? Anonymkode: 4b11a...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #14 Skrevet 30. juli De kunne like gjerne kalt det en kvittering ettersom det er et varsel om at det trekkes automatisk fra kortet. Anonymkode: 77b8b...82e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #15 Skrevet 30. juli Oppdatering. Spurte support og det var visst kredittkortet som ikke var oppdatert 🫢 Så nå er alt i den skjønneste orden. Anonymkode: c802f...7c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå