Gå til innhold

Sende nytt "ønske" på hund?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ønsket oss hund lenge. I flere år. Men det har liksom ikke passet før nå, eller vi har ikke følt oss helt klar. Så plutselig dukket det opp en annonse om mulig omplassering av en hund av akkurat den rasen vi ønsker oss. Vi skrev en lengre "presentasjon" av oss til eieren. Fikk svar om at personen hadde fått ma ge henvendelser og skulle ta seg god tid til å finne de riktige eierne.

Og nå føler jeg at presentasjonen vår fokuserer alt for mye på hvem vi er, litt om hvorfor vi ønsker en hund og hva vi kan tilby deb men veldig lite fokus på hvor mye vi ønsker en hund.

Huff føler meg så teit nå..Bør jeg sende en melding til om hvor mye vi ønsker en hund eller er det liksom litt "smør på flesk" siden det viser interesse nok at man tar kontakt?

Overtenker litt her nå sikkert...

Anonymkode: f81e9...1e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det være. Er det meningen at dere skal ha den hunden så blir dere plukket. Hvis ikke så kommer det en perfekt hund senere. 

Anonymkode: 0d2c7...32a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har omplassert hund og det vil bare virke masete, irriterende og tiggete. Synes det høres ut som du har skrevet bra jeg. Man antar jo at de som sender melding virkelig ønsker seg hund.

Når jeg omplasserte var det også veldig mange henvendelser. Det er små detaljer som avgjør, så det er ikke mer dere får gjort nå. Enten får nåværende eier følelsen av at dere som familie, livssituasjon og kunnskap vil passe godt, og får en følelse av kjemi, eller så fikk eier det av noen andres melding. Slik er det med omplassering.

Anonymkode: 9721f...43f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei. Jeg har omplassert hund og det vil bare virke masete, irriterende og tiggete. Synes det høres ut som du har skrevet bra jeg. Man antar jo at de som sender melding virkelig ønsker seg hund.

Når jeg omplasserte var det også veldig mange henvendelser. Det er små detaljer som avgjør, så det er ikke mer dere får gjort nå. Enten får nåværende eier følelsen av at dere som familie, livssituasjon og kunnskap vil passe godt, og får en følelse av kjemi, eller så fikk eier det av noen andres melding. Slik er det med omplassering.

Anonymkode: 9721f...43f

Takk for svar! Du har nok helt rett ☺️ 

Anonymkode: f81e9...1e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...