Chet Indigo Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Hvis man er over 50 og har et havarert ekteskap/samboerforhld bak seg. Hvor er det da mulig å søke kontakt med motsatte kjønn der man ønsker fysisk nærhet (sex) over lengere tid , men ikke utelukker mer seriøst forhold om kemien skulle stemme? Er den situasjonen, og er ikke interersert i ONS da jeg synes å lære partneren å kjenne er en forutsetning for god sex. På de datingsidene jeg har vært innom ser det ut som om kvinnene er der for i første rekke få seg et fast forhold, møte og date, for så kansje ha sex om alt klaffer. Hvor er det mulig å teffe kvinner som ønsker å nå målet fra den andre veien? 1
Te- Presten Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Uten at jeg er over 50 og ser etter samme målgruppe, tror jeg dette enelt og greit koker ned til at langt flere menn ser etter det du beskriver enn damer. Og når det er så stor skeivhet i forholdet kvinner:menn på apper, blir det nok mye "konkurranse" om den andel av damer som ser etter det du ser etter. På tross av det bør du vel bare være ærlig om intensjonen din, uten å for raskt frem eller oppfattes som kåt & useriøs. Vis interresse for hele damen, men vær ærlig, så hun slipper å sløse bort tiden sin om det er noe helt annet hun ser etter. Men jeg tror det blir en bratt motbakke og det kan være vanskelig å lykkes på app. Dersom du er en sosoal fyr med sjarm, humor og litt glimt i øyet, kan dansin mye lettere føre deg dit. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Jeg er en dame på 50 som skulle veldig gjerne funnet en fast elsker, men det synes håpløst å finne en «god en». Mange menn på Tinder søker etter faste elskerinner, men jeg tør ikke å sveipe de til høyre i frykt for å møte på en… ja rett frem fæl fyr. Så, som en seriøs og oppegående dame på min alder, tenker jeg at løsningen for meg blir å finne en elsker irl, på ett eller annet vis… Har erfart at det er MANGE desperate mannfolk som blir både pågående og tidvis ufine på nettet, nettet setter terskelen veldig lavt og det gjør det vanskelig å finne noe ekte og bra for min del. Anonymkode: c8581...101 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Er du blitt singel? Eller lever du bare i et dårlig ekteskap? Anonymkode: bfce5...ddf
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Du søker jo etter en elskerinne, fast sexpartner, hvor kriteriet ditt er å tenne seksuelt på henne. Og så, hvisomatte kanskje du muligens skulle få mer følelser for henne, så kan du kanskje være åpen for et fast forhold. Tror du må innse at hvis man er ute etter en elsker, så er det noe helt annet enn å være ute etter et fast forhold. Elsker er i utgangspunktet ikke varig, det er korte møter, det er fysisk kjemi. Forhold er å finne en man ønsker å leve med, og det krever langt mer av relasjonen, selv om god sex også er en del av et godt forhold for de fleste. Man stiller med andre ord mindre krav til en elsker enn en man ønsker å dele livet med. Sjansen for at en elsker da kan utvikle seg til å bli til en varig livspartner er dermed også tilsvarende mindre. Derfor vil de som først og fremst ønsker seg et varig forhold med en de møter, heller gå etter en mann som har samme ønsker som dem selv. Det finnes sikkert noen som ønsker å ta det samme vei som deg, men skal det lykkes så må første steg være at du er 100 % ærlig fra første sekund med den kvinnen du møter. For hvis dere ikke har likt utgangspunkt på dette, så vil det aldri bli noen balanse i et slikt forhold, og da vil det heller ikke være noe levedyktig over tid. Anonymkode: 71408...4d5 1 2
Chantielle Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg