BareMay Skrevet mandag kl 21:59 #1 Skrevet mandag kl 21:59 Hvorfor må så mange dokumentere absolutt alt de gjør på Facebook?
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:17 #2 Skrevet mandag kl 22:17 Er ikke så mange som gjør det. Jeg har en inngiftet tante som jeg ikke har kontakt med lenger som deler alt mulig crazy greier. Men hun er gal. Jeg tror de fleste normale mennesker begrenser hva de skriver på Face. Anonymkode: b974e...b81
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:19 #3 Skrevet mandag kl 22:19 Facebook har blitt dagbok til 55+ Det teiteste er de som feks sjekker inn på sykehuset og skriver «orker ikke snakke om det». Oppmerksomhetssyk!! Anonymkode: d9984...ea1 3
Udyrisk Skrevet tirsdag kl 06:37 #4 Skrevet tirsdag kl 06:37 BareMay skrev (8 timer siden): Hvorfor må så mange dokumentere absolutt alt de gjør på Facebook? For at du skal få noe å lure på.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:38 #5 Skrevet tirsdag kl 06:38 BareMay skrev (8 timer siden): Hvorfor må så mange dokumentere absolutt alt de gjør på Facebook? Er set ikke instagram og snap som er det største innefor SEEEE MEEEEG nå da? Anonymkode: 030e7...121
Kålrota Skrevet tirsdag kl 06:43 #6 Skrevet tirsdag kl 06:43 Er det ikke helt 2010 å reagere på sånt? La nå folk få gjøre som de vil, det er bare å avfølge. (og noen ganger lurer jeg på hva folk tenker some er? Hvis ingen deler, er det heller intet innhold?). 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:46 #7 Skrevet tirsdag kl 06:46 Nå er jeg ikke på Facebook, men att folk faktisk oppdatere med stort og smått i hverdagen var jo en av de gøye tinga med facebook. Synes vi kom litt nærmere hverandre på en måte. Nå skriver jo ikke folk noenting, og det er kun blitt en arena for reklame og anna tøv. De VIL jo att folk skal dele minst mulig, så de får skvisa inn mer reklame og tøv. Så jeg foretrakk faktisk bilder av potet i hvit saus og katten. Anonymkode: bbaab...15d 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:36 #8 Skrevet tirsdag kl 07:36 En person i slekta (inngiftet) legger ut skryt omtrent hver dag om hvor mye de jobber,turer,bilder av bildet av barn og barnebarn,osv..Og h*n har lang ferie..😩Syns det blir litt i overkant,da jeg blir tagga også..Må nesten like bildene,men er passe lei.😴 Anonymkode: f3654...7cf
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:42 #9 Skrevet tirsdag kl 07:42 Jeg gjør så jeg slipper å få slike i feeden Anonymkode: 89b0a...7a9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:42 #10 Skrevet tirsdag kl 07:42 Jeg er aktiv på Facebook og ingen av mine venner oppdaterer hele tiden. Føler mer at de som oppdaterer ofte gjør det på Snap. Anonymkode: 36799...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå