Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg har nylig blitt ferdig med bachelor barnevernspedagog. Jeg var så heldig og fikk jobb som på barnevernsinstitusjon som miljøterapeut 100% for en måned siden og trives veldig godt. Turnus 3-7-4. det betyr 3 døgn på- 7 døgn av - 4 døgn på, og så repeat. 

for noen dager siden takket jeg ja til master barnevernsarbeid, heltid. Jeg hadde søkt i tilfelle jeg ikke fikk jobb, men jeg fikk jobb fort. I etterkant har jeg fått økende lyst til masteren, og derav takket jeg ja. Jobb vil tilrettelegge etter beste evne - det betyr at det er en risiko i valget.

er det noen som har erfaring med å kombinere heltidsstudier og fulltidsjobb? Har allerede sjekket studieplan og får bare 8/20 forelesninger pr nå uten å forstyrre arbeidstid. Kan klare 12 hvis det blir noe fleksibilitet, men det er mye som foregår midt i turnusen når jeg er på jobb… 

for meg virker det som høyrisiko, men jeg blir ikke nødvendigvis mindre utsatt med deltidsstudier hvis det faller på arbeidsdagene…  tar gjerne imot tips! Er det naivt å tro det kan gå, eller er det verdt å gi en sjans? Jeg har god disiplin fordi jeg er tunglært, men har til nå gjort det veldig bra… om det blir like bra med fulltidsjobb vet jeg ikke..

Anonymkode: 44df9...fc3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! 
Har gjort omtrent det samme, men masteren var deltid. Tok imidlertid 60 sp på ett år, de to siste årene gikk i sirup. Med selvstudier og egeninnsats kommer du i mål. 

Anonymkode: a461a...6a8

• Liker 2
Skrevet

Jeg tok 100% studier ved siden av 100% jobb. Bør gå dersom du har lite obligatorisk 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har andre store forpliktelser som f.eks. barn er det null stress å kombinere.

Anonymkode: 91020...3a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...